Fully synthetic, olej przekładniowy klasy premium, spełniający wiele norm OEM, wykorzystujący najnowszą technologię, przeznaczony do skrzyń biegów wymagających oleju 75w80, głównie producentów europejskich i azjatyckich.
Olej przekładniowy klasy premium, spełniający wiele norm OEM, wykorzystujący najnowszą technologię, przeznaczony do skrzyń biegów wymagających oleju 75w80, głównie producentów europejskich i azjatyckich.
Przeznaczenie:
API GL-4, GL-5
BMW/Mini MTF LT-2, (numer części 83 22 0 309 031), (numer części 83 22 0 4030247), (numer części 83 22 7 5333 818), (numer części 2300 1434 404), (numer części 2300 7533 513), (numer części 2300 7533 818)
Ford M2C200-C3, M2C200-C2, M2C200-C
GM/Opel/Saturn 1940776, 1940768, 1940757, 1940182
Honda MTF-III, MTF-II
Land Rover/Rover/Mini MTF 94
PSA B71 2330
Volvo 97308
VW/Audi/Seat/Skoda (numer części G 052 911),
TL 501 50 (numer części 050 150), (numer części G 005 000 05),
(numer części G 005 000 20), (numer części G 005 000)
XF PREMIUM ATF zachowuje znakomitą płynność w niskich temperaturach, chroni kluczowe komponenty skrzyni biegów natychmiast po rozpoczęciu jazdy
XF PREMIUM ATF zachowuje stabilną lepkość w wysokich temperaturach. To redukuje zużywanie się skrzyni biegów i znakomicie chroni komponenty skrzyni biegów
wyjątkowe właściwości smarne zarówno w bardzo wysokich, jak i niskich temperaturach
XF PREMIUM ATF został opracowany także z myślą o stosowaniu w samochodach hybrydowych (HEV), i hybrydowych plug-in (PHEV)
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
RAVENOL GETRIEBEÖL PSA SAE 75W-80 jest uniwersalnym, półsyntetycznym olejem wielosezonowym przeznaczonym do przekładni mechanicznych o specjalnych właściwościach EP (Extreme Pressure)
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
Syntetyczny olej przekładniowy nowej generacji do 5- oraz 6-biegowych przekładni m.in. marek BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda oraz ZF.