Koszty dostawy
Sposób dostawy | Płatność | Waga | Uwagi | Koszt | |
InPost Paczkomat | przedpłata | do 20 kg | max. wymiary 38cm x 41cm x 60cm | 12,99 zł | |
Darmowa Dostawa do Paczkomatów od 249 zł | |||||
Kurier InPost |
przedpłata | do 30 kg | przekroczenie wagi paczki to kolejna opłata za paczkę |
14,99 zł | |
za pobraniem | do 30 kg | 14,99 zł | |||
Darmowa Dostawa kurierem InPost od 249 zł | |||||
Kurier DPD | przedpłata | do 30 kg | przekroczenie wagi paczki to kolejna opłata za paczkę | 18,99 zł | |
za pobraniem | do 30 kg | 18,99 zł | |||
Odbiór osobisty w Białymstoku | Hetmańska 70 / Rycerska 1 | przedpłata | - | - | 0 zł |
za pobraniem | 0 zł |
Płatności
Sklep internetowy GALONOLEJE.pl oferuje kilka sposobów płatności:
- Płatność gotówką (za pobraniem) – Klient płaci za zamówiony towar oraz koszty wysyłki przy odbiorze towaru. Płatności dokonuje się osobie dostarczającej przesyłkę
- Płatność gotówką (przy odbiorze osobistym) – Klient może dokonać płatności gotówka przy odbiorze osobistym towaru w naszym sklepie stacjonarnym, we wcześniej ustalonym terminie
- Przelewy24 (błyskawiczne płatności)
- Przedpłata na konto bankowe Sprzedawcy (przelew elektroniczny)
Dane do przelewu:
Właściciel konta: Galon Oleje Sp. z o. o.
Dane konta: PL 87 1500 1344 1213 4010 5021 0000
Adres banku: Santander Bank Polska S.A.
Towar wysyłamy po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. W tytule wpłaty proszę wpisać nr zamówienia oraz Imię i Nazwisko osoby zamawiającej.
Zasady wysyłki zamówionego towaru
Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 2 dni. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierem InPOST, DPD lub paczkomatami InPOST.
Dla produktów oznaczonych "na zamówienie" lub „wkrótce będzie dostępny” , termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a o właściwej dacie wysyłki informujemy kupującego e-mailowo i wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w zakładce Moje Konto.
W przypadku towarów oznaczonych „wkrótce będzie dostępny” możliwe jest poddanie adresu internetowego na, który niezwłocznie wyślemy informację, gdy produkt trafi na nasz magazyn.
Przy zamawianiu kilku produktów, liczy się najdłuższy z czasów oczekiwania. Jest tak dlatego, że wszystkie zamówione produkty nadajemy w jednej przesyłce.
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo. Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
W trakcie wybierania produktów do koszyka, automatycznie zliczana jest ich waga przez co podczas realizacji zamówienia można wybrać tylko te formy wysyłki, które mieszczą się w danym zakresie wagowym.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia: