Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Zastosowanie MILLERS OILS XF Premium C2 C3 5w30:
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C2 lub C3 o lepkości 5w30. Oficjalna aprobata OEM. Opracowany dla europejskich samochodów, w tym silników z normami BMW, Mercedes, oraz GM dexos 2.
ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04 (approved), MB 229.52 (approved), MB 229.51, Opel/Vauxhall OV0401547 (approved) , Renault RN 0700/0710
Przeznaczenie MILLERS OILS XF Premium C2 C3 5w30:
API CF, Chrysler MS 111-06, Fiat 9.55535-S3, Fiat 9.55535-S1, GM dexos 2, GM-LL-A-025, GM-LL-B-025, MB 229.31, MB 226.5, PSA B71-2290 <2014, VW 502 00 / 505 01, VW 502 00 / 505 00, Dacia, marki azjatyckie
Cechy i korzyści MILLERS OILS XF Premium C2 C3 5w30:
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe
DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV).
Parametry MILLERS OILS XF Premium C2 C3 5w30:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,848 Lepkość kinematyczna przy 100 C:…12 cSt Lepkość kinematyczna przy 40 C:...71 cSt Indeks lepkości:...166 Temperatura krzepnięcia:... -42 C Temperatura zapłonu:...230 C TBN:...8 mg KOH / g HTHS:...3,5 mPa s
Kod produktu: 6230-1L
Szczegóły produktu
OLE000464
19 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
5W30
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CF
To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty
GM LL B 025
Aprobaty
Mercedes 229.31
Aprobaty
VW 505.01
Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty
GM Dexos2
Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF.
Aprobaty
Mercedes 229.51
Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin.
Aprobaty
PSA B71 2290
To najpopularniejsza norma typu "Low-SAPS" o lepkości 5W-30, stosowana w większości diesli (HDi) i starszych silnikach benzynowych z filtrami cząstek stałych. Zapobiega zjawisku LSPI (przedwczesny zapłon) w silnikach benzynowych i chroni filtr DPF przed szybkim zapchaniem.
Aprobaty
Renault RN0700
Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty
Mercedes 229.52
Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi
Aprobaty
Mercedes 226.5
Aprobaty
Renault RN0710
Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty
Fiat 9.55535-S1
Norma dla olejów o lepkości 5W-30 (ACEA C2), nastawiona na oszczędność paliwa i ochronę filtrów cząstek stałych (DPF). Jest dedykowana głównie silnikom Diesla (np. 1.3 i 1.6 MultiJet), gdzie wymagany jest olej lekko bieżny, ułatwiający pracę jednostki napędowej.
Aprobaty
CHRYSLER MS-11106
Aprobaty
VW 502.00
Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty
GM LL A 025
Aprobaty
BMW Longlife-04 (LL-04)
Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF).
Aprobaty
Fiat 9.55535-S3
Aprobaty
VW 505.00
Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
C3
Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
RAVENOL SMP SAE 5W-30 4L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Opracowany w celu uzyskania najwyższej wydajności i ochrony w każdych warunkach pracy. Zaprojektowany, aby spełnić najnowsze standardy wiodących producentów silników.
ELF EVOLUTION SXR 5W30 jest najnowszej generacji syntetycznym, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (Intra Molecular Friction), olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.
Olej silnikowy Spec Premium C3 Synthetic SN/SM/CF 5W/30 produkowany jest na bazie olejów syntetycznych i najbardziej innowacyjnych pakietach dodatków uszlachetniających
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy typu "low-SAPS" dla najwyższej ochrony silników benzynowych i Diesla, zwłaszcza tych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). To flagowy produkt Long Life rekomendowany do pojazdów grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), BMW i Mercedes-Benz.
Topowy olej syntetyczny Low SAPS Q8 Formula Prestige V 5W-30. Posiada najnowsze oficjalne aprobaty VW 504.00/507.00 Baumuster 2020, MB 229.52 i BMW LL-04 (B48). Idealny do nowoczesnych silników z filtrem DPF/GPF.