W pełni syntetyczny olej przekładniowy dla dwusprzęgłowych skrzyń biegów takich marek jak Volvo, MMC i Chrysler oraz tam gdzie wymagana jest specyfikacja Forda WSS-M2C-936-A. Zapewnia wyjątkowe własności synchronizowania, połączone ze zbalansowaniem charakterystyki tarciowej oraz stabilność termiczną i oksydacyjną. Posiada wyjątkowe własności płynięcia w niskich temperaturach. Jest odporny na ścinanie. Dzięki dodatkom EP posiada własności przeciwzatarciowe. Rekomendowany przez Castrol do 6-biegowych skrzyń DSG w samochodach grupy Volkswagen z mokrym sprzęgłem.
Specyfikacje CASTROL Transmax Dual:
Ford WSS-M2C-936-A
Volvo
Mitsubishi
Chrysler (Europa)
VW G0052 529 rekomendacja Castrol dla skrzyń 6-cio biegowych DSGw VW, Seat i Skoda (z wymaganiem VW 052 182)
RAVENOL ATF JF506E jest pełno syntetycznym olejem ATF (Automatic-Transmision-Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
RAVENOL ATF Fluid +4 jest syntetycznym licencjonowanym olejem do automatycznych skrzyń biegów ATF najnowszej generacji z jedynym w swoim rodzaju pakietem uszlachetniaczy do skrzyń takich marek jak Chrysler, Jeep i Dodge.
Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów. Stosowany również do hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego oraz innych układów wymagających oleju spełniającego poniższe specyfikacje.
RAVENOL ATF MM SP-III Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
W pełni syntetyczny olej przekładniowy dla dwusprzęgłowych skrzyń biegów takich marek jak Volvo, MMC i Chrysler oraz tam gdzie wymagana jest specyfikacja Forda WSS-M2C-936-A.