Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru. Zapewnia optymalną temperaturę pracy w każdych warunkach – unikalna receptura chroni silnik przed przegrzaniem w okresie letnim oraz przed zamarznięciem płynu w układzie w okresie zimowym. Działa do temperatury -35°C. Produkt przeznaczony jest do stosowania w chłodnicach wykonanych z aluminium oraz innych stopów metali. Specjalny pakiet dodatków antykorozyjnych i uszlachetniających zapobiega korozji układu chłodzenia zapewniając prawidłową pracę silnika przez wiele lat.
Zalety
Nie zawiera krzemianów i azotanów
Nowoczesna formulacja G12 (czerwony)
Wydłużona żywotność do 5 lat
Odporny na zamarzanie do -35°C
Sposób użycia
Usuń stary płyn z układu chłodzenia, a następnie dokładnie wypłucz układ chłodzący czystą wodą lub specjalnym środkiem do płukania chłodnic.
Napełnij układ nowym płynem do chłodnic do poziomu zalecanego przez producenta samochodu. Zazwyczaj jest on określany na zbiorniku wyrównawczym.
Uwaga: wymiany płynu w układzie chłodzenia silnika należy dokonywać zgodnie z zaleceniami serwisowymi producenta i tylko na “zimnym silniku”. Przed wymianą płynu zalecamy wypłukanie układu chłodzenia przy pomocy produktu 20-A47 MA Professional PŁUKANKA CHŁODNICY.
Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.
Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.
Jest to wolny od boranów, azotynów i fosforanów płyn do obiegów chłodzących w silnikach spalinowych, oparty na 1,2-etanodiolu (glikolu monoetylenowym), który zapewnia bezobsługową ochronę przed korozją i mrozem.
K2 KULER LONG LIFE -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn chłodniczy, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.
RAVENOL TTC Traditional Technology Coolant Premix -40oC to gotowy do użycia, wstępnie rozcieńczony płyn do chłodnic oparty na glikolu etylenowym, niezawierającym fosforanów, azotynów i amin, sformułowanym na bazie sprawdzonych dodatków, jako płyn o przedłużonym okresie użytkowania.
Jego starannie dobrane dodatki antykorozyjne, stabilizatory i środki przeciwpienne, pozwalają na stosowanie go jako środeka zastępującego inne płyny do chłodnic.
RAVENOL HTC Hybrid Technology Coolant Concentrate PREMIX -40oC to gotowy do użycia płyn do chłodnic (koncentrat zmieszany z wodą) stworzony w oparciu o wolny od fosforanów i amin glikol monoetylenowy chroniący przed zamarzaniem i korozją silniki marki Mercedes, BMW, Opel, Saab oraz General Motors.
Nowa formuła najpopularniejszego w Polsce płynu chłodzącego. Płyn do chłodnic Petrygo Q NEW produkowany jest w oparciu o wysokiej jakości glikol etylenowy oraz specjalnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających, które zapewniają pełną ochronę układów chłodzenia wykonanych z aluminium, innych stopów metali oraz w układach mieszanych.
Płyn do chłodnic Hart G13 to mieszanka nieorganicznych inhibitorów korozyjnych, przeciwutleniaczy oraz dodatków poprawiających przewodność cieplną, przeznaczona do stosowania w układach chłodzenia silników benzynowych, diesla, gazowych oraz innych systemach wymiany ciepła.
Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.