RAVENOL MTF-2 75W80 1L - przekładniowy olej do skrzyni biegów manualnej i mostu
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi, dzięki czemu jego właściwości przewyższają aktualne wymagania dla produktu tej klasy. Nadaje się znakomicie do zastosowania w warunkach bardzo wysokich obciążeń mechanicznych i termicznych olejów do przekładni mechanicznych, również przy najdłuższych okresach wymiany oleju.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL MTF-2 75W80:
Jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym do manualnych skrzyń biegów.
Właściwości RAVENOL MTF-2 75W80:
stabilny film smarny odporny na wysokie ciśnienie również przy wysokich temperaturach oleju i wysokim obciążeniu
znakomita odporność na ścinanie i wyśmienita stabilność termiczna
bardzo dobra lepkość w różnych temperaturach
wysoka odporność oksydacyjna
bardzo dobra ochrona elementów przed zużyciem, znakomite właściwości EP (extreme pressure)
niska skłonność do pienienia się, również przy wysokich obrotach
dobre przełączanie, również w niskich temperaturach, ekstremalnie niska temperatura krzepnięcia
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
Syntetyczny olej przekładniowy nowej generacji do 5- oraz 6-biegowych przekładni m.in. marek BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda oraz ZF.
Syntetyczny olej przekładniowy nowej generacji do 5- oraz 6-biegowych przekładni m.in. marek BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda oraz ZF.
Olej przekładniowy Hipospec GL-5 75W/80 Semisynthetic otrzymywany jest z rafinowanych olejów mineralnych oraz baz syntetycznych uzupełnionych pakietem dodatków uszlachetniających, który zapewnia doskonałe własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkorozyjne i antyutleniające.
RAVENOL GETRIEBEÖL PSA SAE 75W-80 jest uniwersalnym, półsyntetycznym olejem wielosezonowym przeznaczonym do przekładni mechanicznych o specjalnych właściwościach EP (Extreme Pressure)