W pełni syntetyczny olej przekładniowy dla dwusprzęgłowych skrzyń biegów takich marek jak Volvo, MMC i Chrysler oraz tam gdzie wymagana jest specyfikacja Forda WSS-M2C-936-A. Zapewnia wyjątkowe własności synchronizowania, połączone ze zbalansowaniem charakterystyki tarciowej oraz stabilność termiczną i oksydacyjną. Posiada wyjątkowe własności płynięcia w niskich temperaturach. Jest odporny na ścinanie. Dzięki dodatkom EP posiada własności przeciwzatarciowe. Rekomendowany przez Castrol do 6-biegowych skrzyń DSG w samochodach grupy Volkswagen z mokrym sprzęgłem.
Specyfikacje CASTROL Transmax Dual:
Ford WSS-M2C-936-A
Volvo
Mitsubishi
Chrysler (Europa)
VW G0052 529 rekomendacja Castrol dla skrzyń 6-cio biegowych DSGw VW, Seat i Skoda (z wymaganiem VW 052 182)
Archoil AR2820 Professional Engine Flush to koncentrat profesjonalnego środka czyszczącego układy smarowania szczególnie silników spalinowych czterosuwowych benzynowych i wysokoprężnych.
RAVENOL ATF MERCON V jest uniwersalnym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji przygotowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Mannol Dexron III Automatic Plus - uniwersalny olej wielosezonowy do - automatycznych skrzyń biegów, kierowniczych systemów hydraulicznych i sprzęgieł hydraulicznych.
RAVENOL ATF M 9-FE jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Wysokiej jakości olej ATF FEBI 30018 (5L) do automatycznych skrzyni biegów. Spełnia szeroką gamę norm, w tym Ford Mercon V, Dexron III H oraz liczne specyfikacje Mercedes-Benz i MAN. Gwarantuje płynną pracę i ochronę przekładni.
RAVENOL ATF 5/4 HP Fluid jest pełno syntetycznym olejem ATF, przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej.
W pełni syntetyczny olej przekładniowy dla dwusprzęgłowych skrzyń biegów takich marek jak Volvo, MMC i Chrysler oraz tam gdzie wymagana jest specyfikacja Forda WSS-M2C-936-A.