Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
Neste Premium ATF Multi charakteryzuje się doskonałą płynnością w niskich i wysokich temperaturach, co jest osiągane głównie dzięki zastosowaniu wysokiej jakości olejów bazowych, co zapewnia stabilność pracy podczas wszystkich okresów między wymianami. Płynność produktu zapewnia bezpieczną pracę zarówno w bardzo niskich jak i wysokich temperaturach.
Charakteryzuje się bardzo niską temperaturą krzepnięcia, co zapewnia płynną zmianę biegów nawet w bardzo niskich temperaturach oraz utrzymuje odpowiednie właściwości smarne i ochronne do momentu osiągnięcia przez skrzynię biegów temperatury jazdy.
Neste Premium ATF Multi charakteryzuje się bardzo dobrą stabilnością termiczną i oksydacyjną, co zapewnia jego powolne starzenie się, dzięki czemu można osiągnąć wydłużony okres między wymianami. Starannie dobrane dodatki dyspersyjne przeciwdziałają tworzeniu się szlamu i sadzy, zapobiegając wzrostowi lepkości i gęstnieniu oleju.
Niezwykle skuteczne dodatki przeciwzużyciowe chronią przekładnie przed zużyciem podczas wszystkich okresów między wymianami. Dodatkowe właściwości przeciwpienne zapewniają efektywną pracę przekładni i dobre smarowanie nawet w trudnych warunkach.
KORZYŚCI NESTE Premium ATF Multi 4L:
Niezwykle szeroki obszar zastosowania
Doskonała ochrona przed zużyciem, w tym podczas pracy pod dużymi obciążeniami.
Nadaję się do o przedłużonego okresu wymiany.
Dzięki w pełni syntetycznemu olejowi bazowemu płyn transmisyjny Neste Premium ATF Multi nadaje się do zastosowania w bardzo szerokim zakresie temperatur.
ZASTOSOWANIE NESTE Premium ATF Multi 4L:
Neste Premium ATF Multi spełnia wymagania wielu producentów skrzyń biegów zarówno europejskich, azjatyckich i północnoamerykańskich producentów OEM. Nadaje się do automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych, dostawczych i innych pojazdów, w których producent zaleca specyfikacje określone w niniejszej karcie danych technicznych.
Neste ATF Multi jest szczególnie polecany do samochodów BMW, Chrysler, Ford, Honda, Hyundai, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Infiniti, Subaru, Toyota i Lexus. Zalecany również do stosowania w układach wspomagania kierownicy, układach hydraulicznych i starszych automatycznych skrzyniach biegów, gdzie wymagane są płyny Dexron lub Mercon.
SPECYFIKACJE NESTE Premium ATF Multi 4L
Audi/Seat/Skoda/VW G 052 025-A2, G 052 055, G 052 162-A2, G 052 990/A2, G 053 025-A2, G 053 162-A1
Audi/Seat/Skoda/VW G 055 005-A/A1/A2, G 055 025-A2, G 055 162-A2/A6, G 055 540-A2, G 060 162/A2
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
RAVENOL ATF JF506E jest pełno syntetycznym olejem ATF (Automatic-Transmision-Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej
Wysokiej jakości i wysoce skuteczny, wielofunkcyjny syntetyczny płyn hydrauliczny z bezpopiołowymi dodatkami, opracowany do centralnych układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów - Central Hydraulic Fluid (CHF).
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
Płyn Premium Light & Heavy-Duty Automatic Transmission Fluid (ATF) & Continuous Variable Transmission (CVT) został zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.
RAVENOL ATF Dexron D II jest wysokiej jakości płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych i odpowiednich dodatków uszlachetniających
RAVENOL ATF DW-1 Fluid to syntetyczny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami do przekładni automatycznych firmy Honda.
RAVENOL ATF CVT KFE Fluid jest w pełni syntetycznym płynem typu CVT o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
RAVENOL ATF Type J2/S Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami,
RAVENOL ATF 5/4 HP Fluid jest pełno syntetycznym olejem ATF, przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej.
Specjalny całoroczny syntetyczny płyn przekładniowy (ATF) do nowej generacji 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów Grupy ZF. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa nawet przy ekstremalnych obciążeniach.
RAVENOL ATF 5/4 HP Fluid jest pełno syntetycznym olejem ATF, przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.