Przeszedł pozytywnie test oszczędności paliwa ACEA MBM111FE (CEC-L-54-T-96) z wynikiem: oszczędność paliwa minimum 3.4 % (uśredniony wynik trzech testów).
Silnik zużycie i trwałość·
Przeszedł pozytywnie test ACEA Peugeot TU3M zacierania mechanizmu zaworowego na zużycie dla krzywek (CEC-L-38-A-94).
Przeszedł pozytywnie test OM646LA (CECL-099-08)oceniający zużycie krzywek, cylindrów i popychaczy,czystość tłoków i cylindrów oraz osady powstające w silniku.
Czystość silnika·
Przeszedł pozytywnie test Peugeot TU5JP-L4 osadów wysokotemperaturowych na pierścieniach, powstawania laków na tłokach i obniżenia lepkości oleju (CEC-L-88-T-02).
Przeszedł pozytywnie test czystości tłoków VW TDI (CEC-L-78-T-99).
Przeszedł pozytywnie test DV4TD (CEC-L-093-04)oceniający wzrost lepkości i czystość tłoków.
Przeszedł pozytywnie test ASTM Sequence VG (ASTMD6593) na powstawanie osadów w silniku.
Przeszedł pozytywnie test powstawania szlamu ACEA MBM111 (M271S).Przeszedł pozytywnie wymagające testy silnikowe Volvo
Główne zastosowania
Shell Helix Ultra Professional AS-L jest przeznaczony do silników benzynowych i silników Diesla wymagających stosowania olejów spełniających najbardziej zaawansowaną technicznie normę VCC RBS0-2AE, wymagającą olejów spełniających normą ACEA C5 oraz dodatkowe testy Volvo.Olej przeznaczony jest do stosowania w nowych silnikach VEA produkowanych po 2015 roku.
Specyfikacje i dopuszczenia
Volvo VCC RBS0-2AE
ACEA C5
API SN
Szczegóły produktu
OLE002154
11 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
0W20
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty
VOLVO VCC RBSO-2AE
To specyficzna norma wymagana bezwzględnie w nowoczesnych, 4-cylindrowych silnikach z rodziny Drive-E (VEA), zarówno benzynowych, jak i Diesla. Olej ten musi mieć lepkość 0W-20 i charakteryzować się wyjątkową odpornością filmu olejowego, co jest kluczowe dla tych wysilonych jednostek o ciasnym pasowaniu.
W pełni syntetyczny olej PETRONAS Syntium 7000 DME 0W-20 1L. Stworzony do najnowszych silników Mercedes-Benz z normą MB 229.71 / 229.72. Zapewnia maksymalną oszczędność paliwa i ochronę filtrów GPF/DPF.
Mobil 1 ™ ESP x2 0W-20 to olej silnikowy z technologią SHC Synthese opracowany specjalnie w celu zapewnienia wyjątkowej czystości silnika, ochrony przed zużyciem, dużej trwałości i zaawansowanej oszczędności paliwa.
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122.
SHELL ULTRA PROFESSIONAL AS-L 0W20 5L - W pełni syntetyczny olej silnikowy – dostosowany do specyficznych wymagań producenta silników Opracowany, aby sprostać wysokim wymaganiom wysokowydajnych silników Volvo oraz silników wymagających stosowania olejów ACEA C5.