- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł

EE PERFORMANCE C5 C6 0w20 to najwyższej klasy olej silnikowy klasy performance, dedykowany do szerokiej gamy europejskich i azjatyckich pojazdów o wysokich osiągach. Jego w pełni syntetyczna formuła oparta na estrach i technologii niskiego tarcia NANODRIVE została opracowana, aby uwalniać maksymalną moc i zapewniać niezrównaną ochronę silnikom benzynowym, Diesla oraz hybrydowym, które wymagają oleju 0w20 o normie ACEA C5 lub C6.
Wielokrotnie nagradzana technologia NANODRIVE, połączona z estrami syntetycznymi, minimalizuje tarcie wewnątrz silnika, co przynosi wymierne korzyści.
Wyższa moc i moment obrotowy: Dzięki znaczącej redukcji oporów wewnętrznych, silnik może wygenerować więcej mocy i momentu obrotowego, co poprawia dynamikę pojazdu.
Dłuższa żywotność silnika: Błyskawiczne smarowanie od momentu startu i niższa temperatura pracy chronią kluczowe komponenty przed zużyciem, wydłużając ich żywotność.
Ten olej to idealny wybór dla entuzjastów motorsportu, którzy biorą udział w wydarzeniach typu "track day". Gwarantuje on maksymalną ochronę i najwyższe osiągi w ekstremalnych warunkach. Jednocześnie, w codziennym użytkowaniu, olej spełnia wszystkie normy OEM, pozwalając na zachowanie standardowych interwałów wymiany.
Nowoczesna formuła MID SAPS zapewnia kompleksową ochronę zarówno silnika, jak i wrażliwych systemów oczyszczania spalin, takich jak filtry cząstek stałych (GPF/DPF) i katalizatory. Dzięki temu silnik pracuje wydajniej, a emisja szkodliwych substancji jest ograniczona.
Olej EE PERFORMANCE C5 C6 0w20 spełnia najnowsze i najbardziej wymagające normy producentów:
ACEA: C5, C6
API: SQ, SP, SP RC, SN PLUS, SN PLUS RC, SN
ILSAC: GF-7A, GF-6A, GF-5A
BMW/MINI: Longlife-17 FE+ (LL-17 FE+), Longlife-14 FE+ (LL-14 FE+)
Mercedes-Benz: MB 229.72, MB 229.71
Ford: WSS-M2C947-B1, WSS-M2C954-A1, WSS-M2C962-A1
Jaguar Land Rover: STJLR 03.5006
Opel/Vauxhall: 0V0401547-A20
Volvo: VCC RBSO-2AE
Chrysler: MS-12145
Fiat: 9.55535-GSX
Rekomendowany do marek azjatyckich
| Klasa lepkości | 0W20 | Olej o bardzo niskiej lepkości, zaprojektowany specjalnie dla najnowszych, ciasno spasowanych silników i hybryd w celu maksymalnego obniżenia spalania. Błyskawicznie dociera do każdego zakamarka silnika, ale może być stosowany wyłącznie w jednostkach fabrycznie przystosowanych do tak cienkiego filmu olejowego (zazwyczaj auta po 2016 r.). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SP/RC | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SP PLUS RC | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SQ | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN PLUS | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SP | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Opel/Vauxhall OV0401547-A20 | |
| Aprobaty | CHRYSLER MS-12145 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.71 | To specyfikacja dla olejów o bardzo niskiej lepkości 0W-20, wymagana w najnowszych silnikach Mercedesa (produkowanych od ok. 2016 r., np. diesel OM654 czy benzyna M264) w celu maksymalnego obniżenia spalania. Jest bezpieczna dla filtrów cząstek stałych (DPF/GPF) i zapewnia błyskawiczną ochronę podzespołów zaraz po uruchomieniu auta. Uwaga: Nie jest kompatybilna wstecz – nie wolno jej wlewać do starszych modeli, które wymagają gęstszego oleju (np. MB 229.51). |
| Aprobaty | Land Rover STJLR.03.5006 | |
| Aprobaty | BMW Longlife-14 FE+ (LL-14FE+) | |
| Aprobaty | Ford WSS M2C962-A1 | |
| Aprobaty | BMW Longlife-17 FE+ (LL-17FE+) | Specjalistyczny olej o bardzo niskiej lepkości (0W-20), dedykowany wyłącznie wybranym, nowoczesnym silnikom benzynowym BMW (np. N20, Bx8) produkowanym od 2014 roku. Zapewnia niskie spalanie, ale ze względu na specyfikę HTHS nie wolno go stosować w silnikach Diesla ani w starszych konstrukcjach benzynowych. |
| Aprobaty | Ford WSS M2C954-A1 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-GSX | |
| Aprobaty | Mercedes 229.72 | |
| Aprobaty | Ford WSS M2C947-B1 | To specyfikacja dla olejów o lepkości 0W-20, przeznaczona głównie do silników benzynowych oraz napędów hybrydowych (np. Mondeo Hybrid, Kuga PHEV, C-Max). Została opracowana w oparciu o standardy API SN/SP, aby zapewnić maksymalną oszczędność paliwa i ochronę silnika przy częstym cyklu Start-Stop. Jest również często wymagana w nowszych modelach Forda sprowadzanych z rynku amerykańskiego (USA), gdzie zastępuje starsze normy 5W-20. |
| Aprobaty | VOLVO VCC RBSO-2AE | To specyficzna norma wymagana bezwzględnie w nowoczesnych, 4-cylindrowych silnikach z rodziny Drive-E (VEA), zarówno benzynowych, jak i Diesla. Olej ten musi mieć lepkość 0W-20 i charakteryzować się wyjątkową odpornością filmu olejowego, co jest kluczowe dla tych wysilonych jednostek o ciasnym pasowaniu. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C5 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C6 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC | GF-7A | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC | GF-5 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC | GF-6A | Norma ściśle powiązana z API SP, ale kładąca dodatkowy nacisk na oszczędność paliwa (Fuel Economy). Często wymagana w najnowszych samochodach z USA i Azji (Toyota, Honda, Mazda), które używają olejów o bardzo niskich lepkościach (0W-20, a nawet 0W-16 dla |
| Pojemność | 1L |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE003481
Ford-Castrol MAGNATEC 0W-20 Diesel to syntetyczny olej silnikowy, który powstał w wyniku współpracy inżynierów obu marek. Jest to produkt oficjalnie polecany przez Forda do stosowania w nowoczesnych silnikach Diesla wymagających specyfikacji Ford WSS-M2C952-A1.
Indeks: OLE003354
SHELL Helix Ultra ECT C6 0W20 1L
Indeks: OLE001486
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników spalinowych samochodów hybrydowych (H.E.V) oraz hybryd typu Plug-in (P.H.E.V) gdzie producent silnika zaleca używanie oleju klasy SAE 0W-20.
Indeks: 101731
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 0W/20 to w pełni syntetyczny olej zapewniający doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy
Indeks: OLE002246
Polecany dla Chrysler , Jeep, Dodge, Ram i SRT
Indeks: OLE001416
SHELL ULTRA PROFESSIONAL AJ-L 0W20 1L to w pełni syntetyczny olej silnikowy – dostosowany do specyficznych wymagań producenta silników Jaguar Land Rover
Indeks: OLE003245
W pełni syntetyczny olej silnikowy, który skutecznie chroni silnik.
Indeks: OLE003276
W pełni syntetyczny olej PETRONAS Syntium 7000 DME 0W-20 1L. Stworzony do najnowszych silników Mercedes-Benz z normą MB 229.71 / 229.72. Zapewnia maksymalną oszczędność paliwa i ochronę filtrów GPF/DPF.
Indeks: OLE003132
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB...
Indeks: OLE000384
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
Indeks: OLE002850
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
Indeks: OLE003133
https://galonoleje.pl/content/14-CertyfikatyMOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada...
Indeks: OLE002036
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: OLE001655
SHELL ULTRA PROFESSIONAL AS-L 0W20 1L - W pełni syntetyczny olej silnikowy – dostosowany do specyficznych wymagań producenta silników Opracowany, aby sprostać wysokim wymaganiom wysokowydajnych silników Volvo oraz silników wymagających stosowania olejów ACEA C5.
Indeks: LM-9701
Nowoczesny olej silnikowy klasy Premium, który został opracowany specjalnie do użytku przez cały rok w pojazdach azjatyckich i amerykańskich
EE PERFORMANCE C5 C6 0w20 to najwyższej klasy olej silnikowy klasy performance, dedykowany do szerokiej gamy europejskich i azjatyckich pojazdów o wysokich osiągach.