• Ostatnie sztuki
MILLERS EE Performance C5 C6 0w20 1L - syntetyczny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

MILLERS OILS EE Performance C5/C6 0w20 1L - syntetyczny olej silnikowy

OLE003597
8611-1L
Millers Oils
Ostatnie sztuki w magazynie
2 szt.

Dostępne warianty:

Cena
59,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

   

Olej silnikowy EE Performance C5 C6 0w20 1L z technologią Nanodrive

EE PERFORMANCE C5 C6 0w20 to najwyższej klasy olej silnikowy klasy performance, dedykowany do szerokiej gamy europejskich i azjatyckich pojazdów o wysokich osiągach. Jego w pełni syntetyczna formuła oparta na estrach i technologii niskiego tarcia NANODRIVE została opracowana, aby uwalniać maksymalną moc i zapewniać niezrównaną ochronę silnikom benzynowym, Diesla oraz hybrydowym, które wymagają oleju 0w20 o normie ACEA C5 lub C6.

Maksymalne osiągi z technologią Nanodrive

Wielokrotnie nagradzana technologia NANODRIVE, połączona z estrami syntetycznymi, minimalizuje tarcie wewnątrz silnika, co przynosi wymierne korzyści.

  • Wyższa moc i moment obrotowy: Dzięki znaczącej redukcji oporów wewnętrznych, silnik może wygenerować więcej mocy i momentu obrotowego, co poprawia dynamikę pojazdu.

  • Dłuższa żywotność silnika: Błyskawiczne smarowanie od momentu startu i niższa temperatura pracy chronią kluczowe komponenty przed zużyciem, wydłużając ich żywotność.

Stworzony na tor, doskonały na co dzień

Ten olej to idealny wybór dla entuzjastów motorsportu, którzy biorą udział w wydarzeniach typu "track day". Gwarantuje on maksymalną ochronę i najwyższe osiągi w ekstremalnych warunkach. Jednocześnie, w codziennym użytkowaniu, olej spełnia wszystkie normy OEM, pozwalając na zachowanie standardowych interwałów wymiany.

Pełna ochrona dla silnika i ekologii

Nowoczesna formuła MID SAPS zapewnia kompleksową ochronę zarówno silnika, jak i wrażliwych systemów oczyszczania spalin, takich jak filtry cząstek stałych (GPF/DPF) i katalizatory. Dzięki temu silnik pracuje wydajniej, a emisja szkodliwych substancji jest ograniczona.

Szerokie zastosowanie i specyfikacje

Olej EE PERFORMANCE C5 C6 0w20 spełnia najnowsze i najbardziej wymagające normy producentów:

  • ACEA: C5, C6

  • API: SQ, SP, SP RC, SN PLUS, SN PLUS RC, SN

  • ILSAC: GF-7A, GF-6A, GF-5A

  • BMW/MINI: Longlife-17 FE+ (LL-17 FE+), Longlife-14 FE+ (LL-14 FE+)

  • Mercedes-Benz: MB 229.72, MB 229.71

  • Ford: WSS-M2C947-B1, WSS-M2C954-A1, WSS-M2C962-A1

  • Jaguar Land Rover: STJLR 03.5006

  • Opel/Vauxhall: 0V0401547-A20

  • Volvo: VCC RBSO-2AE

  • Chrysler: MS-12145

  • Fiat: 9.55535-GSX

  • Rekomendowany do marek azjatyckich

Szczegóły produktu
OLE003597
2 Przedmioty
Nowy

Opis

Klasa lepkości 0W20 Olej o bardzo niskiej lepkości, zaprojektowany specjalnie dla najnowszych, ciasno spasowanych silników i hybryd w celu maksymalnego obniżenia spalania. Błyskawicznie dociera do każdego zakamarka silnika, ale może być stosowany wyłącznie w jednostkach fabrycznie przystosowanych do tak cienkiego filmu olejowego (zazwyczaj auta po 2016 r.).
Klasa jakości wg klasyfikacji API SP/RC
Klasa jakości wg klasyfikacji API SP PLUS RC
Klasa jakości wg klasyfikacji API SQ
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN PLUS Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API SP Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty Opel/Vauxhall OV0401547-A20
Aprobaty CHRYSLER MS-12145
Aprobaty Mercedes 229.71 To specyfikacja dla olejów o bardzo niskiej lepkości 0W-20, wymagana w najnowszych silnikach Mercedesa (produkowanych od ok. 2016 r., np. diesel OM654 czy benzyna M264) w celu maksymalnego obniżenia spalania. Jest bezpieczna dla filtrów cząstek stałych (DPF/GPF) i zapewnia błyskawiczną ochronę podzespołów zaraz po uruchomieniu auta. Uwaga: Nie jest kompatybilna wstecz – nie wolno jej wlewać do starszych modeli, które wymagają gęstszego oleju (np. MB 229.51).
Aprobaty Land Rover STJLR.03.5006
Aprobaty BMW Longlife-14 FE+ (LL-14FE+)
Aprobaty Ford WSS M2C962-A1
Aprobaty BMW Longlife-17 FE+ (LL-17FE+) Specjalistyczny olej o bardzo niskiej lepkości (0W-20), dedykowany wyłącznie wybranym, nowoczesnym silnikom benzynowym BMW (np. N20, Bx8) produkowanym od 2014 roku. Zapewnia niskie spalanie, ale ze względu na specyfikę HTHS nie wolno go stosować w silnikach Diesla ani w starszych konstrukcjach benzynowych.
Aprobaty Ford WSS M2C954-A1
Aprobaty Fiat 9.55535-GSX
Aprobaty Mercedes 229.72
Aprobaty Ford WSS M2C947-B1 To specyfikacja dla olejów o lepkości 0W-20, przeznaczona głównie do silników benzynowych oraz napędów hybrydowych (np. Mondeo Hybrid, Kuga PHEV, C-Max). Została opracowana w oparciu o standardy API SN/SP, aby zapewnić maksymalną oszczędność paliwa i ochronę silnika przy częstym cyklu Start-Stop. Jest również często wymagana w nowszych modelach Forda sprowadzanych z rynku amerykańskiego (USA), gdzie zastępuje starsze normy 5W-20.
Aprobaty VOLVO VCC RBSO-2AE To specyficzna norma wymagana bezwzględnie w nowoczesnych, 4-cylindrowych silnikach z rodziny Drive-E (VEA), zarówno benzynowych, jak i Diesla. Olej ten musi mieć lepkość 0W-20 i charakteryzować się wyjątkową odpornością filmu olejowego, co jest kluczowe dla tych wysilonych jednostek o ciasnym pasowaniu.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C5
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C6
Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC GF-7A
Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC GF-5
Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC GF-6A Norma ściśle powiązana z API SP, ale kładąca dodatkowy nacisk na oszczędność paliwa (Fuel Economy). Często wymagana w najnowszych samochodach z USA i Azji (Toyota, Honda, Mazda), które używają olejów o bardzo niskich lepkościach (0W-20, a nawet 0W-16 dla
Pojemność 1L
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

Osoba odpowiedzialna

15 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: OLE003481

Castrol

CASTROL Magnatec Ford Diesel 0w20 1L

Ford-Castrol MAGNATEC 0W-20 Diesel to syntetyczny olej silnikowy, który powstał w wyniku współpracy inżynierów obu marek. Jest to produkt oficjalnie polecany przez Forda do stosowania w nowoczesnych silnikach Diesla wymagających specyfikacji Ford WSS-M2C952-A1.

Cena 49,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h

Indeks: OLE003132

Motul

MOTUL 8100 Eco-Clean C5 0w20 1L - syntetyczny olej silnikowy

MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB...

Cena 49,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h

Indeks: OLE000384

Motul

MOTUL 8100 Eco-Lite 0w20 5L - syntetyczny olej silnikowy

MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.

Cena 229,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h

Indeks: OLE003133

Motul

MOTUL 8100 Eco-Clean C5 0w20 5L - syntetyczny olej silnikowy

https://galonoleje.pl/content/14-CertyfikatyMOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada...

Cena 194,90 zł
Więcej
Ostatnie sztuki w magazynie