Olej przekładniowy FUCHS TITAN SINTOPOID 75W90 to syntetyczny olej przekładniowy stosowany w samochodach osobowych. Jest olejem zapewniającym doskonałą pracę przekładni przez cały okres eksploatacji nawet przy wysokich obciążeniach oraz niskich temperaturach. Zabezpiecza mechanizmy skrzyni biegów przed korozją oraz zapobiega powstawaniu osadów i szlamów, chroni przed zużyciem.
Mobilube 1 SHC 75W-90 to wysokiej jakości olej przekładniowy, opracowany w oparciu o SYNTETYCZNE oleje bazowe i najnowszą technologię dodatków uszlachetniających.
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
CASTROL Transmax Manual Transaxle 75w90 1L jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym w lepkości SAE 75W-90 wzbogacony pakietem podnoszącym ochronę ponad wymagania API GL-4. Zaaprobowany w VW 501.50 i odpowiedni do konwencjonalnych skrzyń biegów, zblokowanych z przekładnią główną, skrzyń rozdzielczych i innych aplikacji wymagających oleju zgodnego z...
RAVENOL Getriebeoel TSG 75W-90 jest półsyntetycznym olejem wielofunkcyjnym, stworzonym na bazie wysokiej jakości syntetycznych olei podstawowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, do skrzyń biegów pracujących pod największym obciążeniem.
Olej przekładniowy AMSOIL SEVERE GEAR® Synthetic Extreme Pressure (EP) to najwyższej jakości olej przekładniowy opracowany specjalnie z myślą o maksymalnej wydajności w trudnych warunkach pracy.
RAVENOL Getriebeoel TGO SAE 75W-90 API GL 5 jest półsyntetycznym olejem smarowym do przekładni mechanicznych przygotowanym na bazie najwyższej jakości olejów rafinowanych rozpuszczalnikami i syntetycznych olejów bazowych
Castrol Transmax Manual Multivehicle 75W-90, z technologią Smooth Drive Technology TM, jest w pełni syntetycznym olejem do manualnych skrzyń biegów w lepkości SAE 75W-90 dedykowanym do większości aplikacji wymagających API GL-4.
Może być stosowany we wszystkich (hipoidalnych) skrzyniach biegów i zblokowanych układach napędowych typu transaxle, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego typu API GL-5
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej przekładniowy do przekładni hipoidalnych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz innych pojazdów i maszyn pracujących w bardzo trudnych warunkach, w których producent zaleca olej klasy GL-5 wg API.