RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 1L (TF-0870) - olej przekładniowy do skrzyni automatycznej ATF
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantując znakomite funkcjonowanie oraz optymalne przenoszenie siły. Zapewnia stabilną lepkość również w warunkach najwyższego obciążenia.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
Opracowany do zastosowania w elektronicznie sterowanych aktywnych przekładniach (skrzynkach) rozdzielczych (Active Transfer Case).
Właściwości RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
bardzo dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
bardzo wysoki, stabilny wskaźnik lepkości
bardzo niska temperatura płynięcia
bardzo dobra odporność na utlenianie
maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem
dobrze dopasowany współczynnik tarcia
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
neutralność w stosunku do metali nieżelaznych dzięki inhibitorom
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: Land Rover IYK500010, ATF TF-0753, Nissan 999MP-TF0870P, KLD22-00001EU dla Transfer Case ATX90A, Porsche 000-043-301-36/ 00004330136 dla Cayenne Transfer Case, VW G 052 515 A2 (zawiera: G 055 015 A2) dla Transfer Case 0AD oraz 0BV dla Touareg, Q7, VW G 052 533 A2 dla Transfer Case 0C7 dla Amarok, BMW DTF-1 83 22 2 409 710, 83 22 2 397 244, 83 22 0 306 816, 83 22 5A4 F0 16 (83225A4F016) dla Transfer Case xDrive: ATC 300, ATC350, ATC400, ATC50, ATC500, ATC700
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Oleje przekładniowe Valvoline są wytwarzane z wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków uszlachetniających, zapewniając doskonałą pracę i ochronę przekładni.
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85 jest pełno syntetycznym lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie Polialfaolefin do specjalnych przekładni manualnych, rozdzielczych i wyrównawczych (PAO).
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w samochodach osobowych, użytkowych, ciężarowych oraz autobusach, których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 o lepkości SAE 75W-90.
Mineralny olej przekładniowy do przekładni głównych, skrzyń biegów samochodów ciężarowych, osobowych, autobusów i maszyn budowlanych. Zalecany do pojazdów,
w których producent wymaga stosowania oleju klasy GL-4 wg API.
Wysokiej jakości olej przekładniowy wyprodukowany z bazy syntetycznej oraz najwyższej jakości dodatków, charakteryzuje się odpornością na duże naciski.
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami