RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 1L (TF-0870) - olej przekładniowy do skrzyni automatycznej ATF
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantując znakomite funkcjonowanie oraz optymalne przenoszenie siły. Zapewnia stabilną lepkość również w warunkach najwyższego obciążenia.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
Opracowany do zastosowania w elektronicznie sterowanych aktywnych przekładniach (skrzynkach) rozdzielczych (Active Transfer Case).
Właściwości RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
bardzo dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
bardzo wysoki, stabilny wskaźnik lepkości
bardzo niska temperatura płynięcia
bardzo dobra odporność na utlenianie
maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem
dobrze dopasowany współczynnik tarcia
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
neutralność w stosunku do metali nieżelaznych dzięki inhibitorom
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: Land Rover IYK500010, ATF TF-0753, Nissan 999MP-TF0870P, KLD22-00001EU dla Transfer Case ATX90A, Porsche 000-043-301-36/ 00004330136 dla Cayenne Transfer Case, VW G 052 515 A2 (zawiera: G 055 015 A2) dla Transfer Case 0AD oraz 0BV dla Touareg, Q7, VW G 052 533 A2 dla Transfer Case 0C7 dla Amarok, BMW DTF-1 83 22 2 409 710, 83 22 2 397 244, 83 22 0 306 816, 83 22 5A4 F0 16 (83225A4F016) dla Transfer Case xDrive: ATC 300, ATC350, ATC400, ATC50, ATC500, ATC700
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL Getriebeoel EPX SAE 90 GL 5 to uniwersalny olej przekładniowy do zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych skrzyń manualnych oraz do przekładni głównych, reduktorów, przekładni pośrednich i dodatkowych w pojazdach i maszynach produkcyjnych
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej przekładniowy do przekładni hipoidalnych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz innych pojazdów i maszyn pracujących w bardzo trudnych warunkach, w których producent zaleca olej klasy GL-5 wg API.
TUTELA CAR MATRYX 1L to w pełni syntetyczny olej do przekładni mechanicznych, gdzie zaleca się stosowanie olejów o właściwościach E.P (Extreme pressure) maksymalne ciśnienie.
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
RAVENOL Getriebeöl MZG SAE 80 GL-4 to olej przekładniowy do manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych, układów kierowniczych, o specjalnych właściwościach EP (Extreme Pressure) stworzony na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych uszlachetnionych wyważoną kombinacją substancji czynnych.
Mannol Maxpower 4x4 75W-140 GL-5 - w pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej przekładniowy do smarowania wszystkich typów mechanizmów różnicowych, włączając te z wyższym tarciem gdzie używany jest "ASR Oil API GL5"
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).