RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 1L (TF-0870) - olej przekładniowy do skrzyni automatycznej ATF
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantując znakomite funkcjonowanie oraz optymalne przenoszenie siły. Zapewnia stabilną lepkość również w warunkach najwyższego obciążenia.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
Opracowany do zastosowania w elektronicznie sterowanych aktywnych przekładniach (skrzynkach) rozdzielczych (Active Transfer Case).
Właściwości RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
bardzo dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
bardzo wysoki, stabilny wskaźnik lepkości
bardzo niska temperatura płynięcia
bardzo dobra odporność na utlenianie
maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem
dobrze dopasowany współczynnik tarcia
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
neutralność w stosunku do metali nieżelaznych dzięki inhibitorom
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: Land Rover IYK500010, ATF TF-0753, Nissan 999MP-TF0870P, KLD22-00001EU dla Transfer Case ATX90A, Porsche 000-043-301-36/ 00004330136 dla Cayenne Transfer Case, VW G 052 515 A2 (zawiera: G 055 015 A2) dla Transfer Case 0AD oraz 0BV dla Touareg, Q7, VW G 052 533 A2 dla Transfer Case 0C7 dla Amarok, BMW DTF-1 83 22 2 409 710, 83 22 2 397 244, 83 22 0 306 816, 83 22 5A4 F0 16 (83225A4F016) dla Transfer Case xDrive: ATC 300, ATC350, ATC400, ATC50, ATC500, ATC700
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Mannol Maxpower 4x4 75W-140 GL-5 - w pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej przekładniowy do smarowania wszystkich typów mechanizmów różnicowych, włączając te z wyższym tarciem gdzie używany jest "ASR Oil API GL5"
AMSOIL Severe Gear to 100% syntetyczny olej przekładniowy o najmocniejszym pakiecie przeciwzatarciowym (EP) na rynku. Specjalnie opracowany do wymagających zadań, takich jak holowanie przyczep, przewożenie ciężkich ładunków, jazda terenowa z napędem 4x4, jazda wyścigowa.
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
Wysokiej jakości syntetyczny olej zaprojektowany specjalnie dla dosynchronizowanych i nie synchronizowanych ręcznych skrzyń biegów, osi napędowych i przekładni hipoidalnych.
Olej przekładniowy technologii syntetycznej do wszystkich pojazdów Renault-Nissan-Mitsubishi wyposażonych w manualne skrzynię biegów typów Sx, Jxx, TLx, NDx, NDk1, Pxx oraz DBx.
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń
Castrol Transmax Manual Multivehicle 75W-90, z technologią Smooth Drive Technology TM, jest w pełni syntetycznym olejem do manualnych skrzyń biegów w lepkości SAE 75W-90 dedykowanym do większości aplikacji wymagających API GL-4.
Może być stosowany we wszystkich (hipoidalnych) skrzyniach biegów i zblokowanych układach napędowych typu transaxle, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego typu API GL-5
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami