Zadbaj o swój silnik z w pełni syntetycznym olejem silnikowym MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20, stworzonym specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych. Ten wysokowydajny olej typu "Fuel Economy" zapewnia doskonałe smarowanie i ochronę, jednocześnie wspierając oszczędność paliwa. Idealny do silników wolnossących lub turbodoładowanych, z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim, wymagających oleju o niskim tarciu i bardzo niskiej lepkości HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2.6 mPa.s).
Kluczowe cechy i korzyści MOTUL 8100 Eco-Lite 0W20:
100% Syntetyczny: Zapewnia najwyższą jakość i długotrwałą ochronę silnika.
Fuel Economy: Minimalizuje tarcie hydrodynamiczne, co przekłada się na redukcję zużycia paliwa i emisji CO2.
Optymalna Ochrona Silnika: Zgodny ze standardem API SN, oferuje wyjątkową odporność na utlenianie, lepszą ochronę przed osadami, czystość silnika i ochronę przed zużyciem.
Lepszy Rozruch na Zimno: Klasa lepkości SAE 0W-20 poprawia przepływ oleju przy rozruchu, przyspiesza wzrost ciśnienia oleju i szybsze osiąganie temperatury roboczej.
Kompatybilność: Odpowiedni dla silników wymagających lepkości 20 i spełniających normy API SN i/lub ILSAC GF-5. Posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2 dla wszystkich nowych silników benzynowych GM (BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL, VAUXHALL). Zalecany również dla pojazdów marek: ACURA, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA.
Przyjazny dla Katalizatorów: Wspiera prawidłowe działanie układu wydechowego.
Ważne: Zawsze sprawdzaj instrukcję obsługi pojazdu, aby upewnić się, że ten olej jest odpowiedni dla Twojego silnika.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
SHELL ULTRA PROFESSIONAL AR-L 0W20 1L - Olej silnikowy do samochodów osobowych Opracowany, aby sprostać wysokim wymaganiom wysokowydajnych silników firmy Renault oraz innych wymagających stosowania olejów o klasie jakości wg. ACEA C5.
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 0W/20 to w pełni syntetyczny olej zapewniający doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy
Castrol EDGE Professional z nową, unikalną technologią TITANIUM FST™ podwaja trwałość filmu olejowego, idealnie sprawdzając się nowoczesnych, mocno obciążonych jednostkach napędowych, pracujących pod bardzo dużymi obciążeniami.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA DYNAMICS 0W-20 to zaawansowany technologicznie syntetyczny olej silnikowy o doskonałych osiągach, przeznaczony do silników najnowszej generacji producentów samochodów klasy premium.
Quartz Ineo Xtra EC6 0W-20 to zaawansowany syntetyczny olej silnikowy o doskonałych parametrach przeznaczony do najnowszej generacji silników producentów samochodów klasy premium.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
Castrol EDGE z Fluid TITANIUM fizycznie zmienia swoją strukturę — staje się mocniejszy pod obciążeniem, tak aby zachować dystans pomiędzy metalowymi powierzchniami i zmniejszyć tarcie.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.