Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku. Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Zastosowanie LIQUI MOLY Top Tec 4200 5w30:
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z techniką również turbodoładowaniem. Szczególnie nadaję się do pojazdów spełniających normę EURO IV czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP)
Specyfikacje LIQUI MOLY Top Tec 4200 5w30:
ACEA C3
API SN
MB-Freigabe 229.31
MB-Freigabe 229.51
Porsche C30
VW 504 00
VW 507 00
LIQUI MOLY rekomenduje ten produkt również do pojazdów, które muszą spełniać następujące specyfikacje:
ACEA C2
BMW Longlife-01 (do 2018)
BMW Longlife-01 FE (do 2018)
BMW Longlife-04 (do 2018)
Fiat 9.55535-S1
Fiat 9.55535-S3
VW 500 00
VW 501 01
VW 502 00
VW 503 00
VW 503 01
VW 505 00
VW 505 01
VW 506 00
VW 506 01 (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006)
Top Tec 4200 5W-30 jest całorocznym nowoczesnym olejem typu "lekki bieg", przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006r.).
Top Tec 4200 5W-30 jest całorocznym nowoczesnym olejem typu "lekki bieg", przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006r.).
FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe. Oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany na podstawie wysokiej jakości olejów bazowych i odpowiednio dobranych dodatków uszlachetniających zapewnienia najwyższą długotrwałą wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Spełnia specyfikacje: ACEA A5; ACEA B5; Ford WSS-M2C 913-D; Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003; Fiat 9.55535-G1; Ford WSS-M2C 913-A; Ford WSS-M2C 913-B; Ford WSS-M2C 913-C; OLEJ DO FORDA
Syntetyczny, zapewniający podwyższoną ekonomię zużycia paliwa olej do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla, także z turbodoładowaniem produkowanych przez firmę Ford
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
Top Tec 4200 5W-30 jest całorocznym nowoczesnym olejem typu "lekki bieg", przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006r.).