Liqui Moly Top Tec 4200 – Technologia, której możesz zaufać
Współczesne silniki to precyzyjne i zaawansowane konstrukcje, które wymagają równie zaawansowanej ochrony. Olej Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 to odpowiedź na te wyzwania. Opracowany na bazie najnowszej technologii syntetycznej, gwarantuje maksymalną wydajność i niezawodność przez cały okres między wymianami, nawet przy wydłużonych interwałach serwisowych (Long Life).
Dzięki starannie dobranej formule o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (low-SAPS), olej ten jest absolutnie bezpieczny dla najdroższych elementów układu wydechowego, takich jak filtry DPF i FAP oraz katalizatory.
Kluczowe korzyści dla Twojego samochodu:
✅ Maksymalna ochrona filtra DPF/FAP: Niskopopiołowa formuła zapobiega zapychaniu się filtrów cząstek stałych, co pozwala uniknąć kosztownych napraw.
✅ Wydłużone interwały wymiany (Long Life): Spełnia rygorystyczne normy pozwalające na wymianę oleju nawet co 30 000 - 50 000 km (zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu).
✅ Wyjątkowa czystość silnika: Zaawansowane dodatki myjące utrzymują wnętrze silnika w nienagannej czystości, zapobiegając powstawaniu szkodliwych osadów.
✅ Oszczędność paliwa i redukcja emisji: Zmniejsza tarcie w silniku, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i mniejszą emisję szkodliwych substancji.
✅ Błyskawiczny start w niskich temperaturach: Zapewnia doskonałe smarowanie od pierwszych sekund po uruchomieniu silnika, nawet podczas silnych mrozów.
Zastosowanie – Do jakich aut pasuje Top Tec 4200?
Olej Top Tec 4200 został opracowany z myślą o najnowszej generacji pojazdów grupy Volkswagen (VW, Audi, Skoda, Seat), które wymagają bezkompromisowej specyfikacji VW 504.00 / 507.00. Doskonale sprawdzi się również w samochodach:
BMW (wymagających normy Longlife-04)
Mercedes-Benz (wymagających normy MB 229.51)
Porsche (wymagających normy C30)
Jest to uniwersalny olej do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, w tym także tych z pompowtryskiwaczami (PD).
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów wymagających norm: ACEA C2, BMW Longlife-01 (do 2018), BMW Longlife-01 FE (do 2018), Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3, GWM, Wuling, VW 500 00, VW 501 01, VW 502 00, VW 503 00, VW 503 01, VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01 (z wyjątkiem silników R5 i V10 TDI przed 6/2006).
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy typu "low-SAPS" dla najwyższej ochrony silników benzynowych i Diesla, zwłaszcza tych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). To flagowy produkt Long Life rekomendowany do pojazdów grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), BMW i Mercedes-Benz.
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy typu "low-SAPS" dla najwyższej ochrony silników benzynowych i Diesla, zwłaszcza tych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). To flagowy produkt Long Life rekomendowany do pojazdów grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), BMW i Mercedes-Benz.
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony do zastosowania w nowoczesnych silnikach 4,6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych w tym VVT, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, turbodoładowanych.
MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to syntetyczny olej o niskim HTHS i klasie Low SAPS. Idealny dla silników benzynowych i Diesla (EURO 4, 5, 6) z DPF. Zapewnia oszczędność paliwa (≥3.0%), ochronę systemów oczyszczania spalin i doskonałe właściwości smarne. Posiada aprobaty ACEA C1, FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005 oraz rekomendacje MAZDY.
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
Olej Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest licencjonowany przez American Petroleum Institute (API) w celu spełnienia i przekroczenia wymagań powszechnie spotykanych w instrukcjach obsługi.
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy typu "low-SAPS" dla najwyższej ochrony silników benzynowych i Diesla, zwłaszcza tych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). To flagowy produkt Long Life rekomendowany do pojazdów grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), BMW i Mercedes-Benz.