- Ostatnie sztuki
- Chwilowo niedostępny
- -19%
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł

RAVENOL FES SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO i sprawdzonej technologii CleanSynto do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania.
Zaprojektowany specjalnie w celu zmniejszenia zużycia paliwa w nowych silnikach benzynowych i wysokoprężnych samochodów marek BMW, PSA, FIAT, IVECO i Jaguar LandRover. Doskonale nadaje się do zastosowań dla niżej podanych wymagań producentów oryginalnego wyposażenia (OEM).
| Klasa lepkości | 0W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SP/RC | |
| Aprobaty | BMW Longlife-12 FE (LL-12 FE) | Energooszczędny olej o obniżonej lepkości (zazwyczaj 0W-30), przeznaczony dla wybranych silników diesla produkowanych po 2014 roku (np. silniki Nx7) oraz niektórych benzynowych. Skrót "FE" oznacza redukcję spalania, ale uwaga: olej ten nie jest w pełni kompatybilny wstecz ze starszymi silnikami wymagającymi LL-04. |
| Aprobaty | PSA B71 2312 | Specjalistyczna norma o lepkości 0W-30, opracowana specjalnie dla silników diesla nowej generacji BlueHDi wyposażonych w system SCR (AdBlue). Olej ten charakteryzuje się wyjątkową płynnością w niskich temperaturach, co ułatwia zimny start i zapewnia poprawną pracę systemów oczyszczania spalin. |
| Aprobaty | PSA B71 2290 | To najpopularniejsza norma typu "Low-SAPS" o lepkości 5W-30, stosowana w większości diesli (HDi) i starszych silnikach benzynowych z filtrami cząstek stałych. Zapobiega zjawisku LSPI (przedwczesny zapłon) w silnikach benzynowych i chroni filtr DPF przed szybkim zapchaniem. |
| Aprobaty | Jaguar STJLR.03.5007 | To absolutnie najważniejsza norma dla nowoczesnych, 4-cylindrowych silników z rodziny Ingenium (zarówno 2.0 Diesel, jak i Benzyna). Wymaga oleju o lepkości 0W-30 (ACEA C2), który zapewnia ochronę łańcucha rozrządu i systemów oczyszczania spalin (DPF/GPF) od momentu zimnego startu. |
| Aprobaty | Ford WSS M2C925-A | |
| Aprobaty | CHRYSLER MS-13340 | |
| Aprobaty | Ford WSS M2C950-A | Specjalistyczny olej 0W-30 wymagany w nowoczesnych silnikach diesla Forda (np. 1.5 TDCi, 2.0 TDCi) spełniających normę Euro 6. Zapewnia ochronę łańcucha rozrządu i niskie spalanie. |
| Aprobaty | Mercedes 229.61 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-GS1 | Norma dedykowana nowoczesnym silnikom benzynowym Fiata (TwinAir, MultiAir) spełniającym normy Euro 6. Wymaga zastosowania oleju 0W-30, który błyskawicznie dociera do precyzyjnych układów sterowania zaworami i chroni turbosprężarkę od momentu uruchomienia zimnego silnika. |
| Aprobaty | Mercedes 227.61 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-DS1 | Specjalistyczna norma dla nowoczesnych silników Diesla (Euro 6) wymagających oleju 0W-30. Została opracowana, aby chronić systemy oczyszczania spalin (DPF/SCR z AdBlue) oraz zapewniać łatwy rozruch zimą i niskie spalanie w silnikach typu MultiJet II. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A5/B5 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C2 | Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC | GF-6A | Norma ściśle powiązana z API SP, ale kładąca dodatkowy nacisk na oszczędność paliwa (Fuel Economy). Często wymagana w najnowszych samochodach z USA i Azji (Toyota, Honda, Mazda), które używają olejów o bardzo niskich lepkościach (0W-20, a nawet 0W-16 dla |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Indeks: OLE000252
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach:
Indeks: OLE000454
Oszczędzający paliwo olej silnikowy, specjalnie opracowany do wydłużonych przebiegów międzywymianowych w silnikach Volkswagena, Audi, Seata i Skody. (Modele od roku 2000).
Indeks: OLE001258
W pełni syntetyczny olej opracowany wspólnie z koncernem BMW, jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
Indeks: OLE002800
TOTAL QUARTZ INEO XTRA FIRST 0W-20 jest syntetycznym olejem silnikowym, opracowanym i stosowanym do fabrycznego napełniania i posprzedażowego PSA PEUGEOT CITROEN.
Indeks: OLE003186
Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy, olej SynPower, ma formułę spełniającą wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Indeks: 101776
Spec Gold SL/CF 0W/30 to olej silnikowy produkowany w oparciu o bazy syntetyczne oraz pakiet dodatków uszlachetniających. Syntetyczna technologia oleju zapewnia doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
Indeks: OLE003550
RAVENOL FES SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE000483
WIELOSEZONOWY OLEJ DO SILNIKÓW Z ZAPŁONEM ISKROWYM I WYSOKOPRĘŻNYCH W TECHNOLOGII SYNTETYCZNEJ
Indeks: OLE001043
Shell Helix Ultra to rodzina najlepszych olejów produkowanych z wykorzystaniem unikatowej technologii Shell PurePlus
Indeks: OLE003231
HPR 0 to nowoczesny olej silnikowy zawierający specjalne modyfikatory lepkości oraz dodatki uszlachetniające oraz zaawansowane składniki chroniące przed zużyciem, które spełniają normy API SM SN dotyczące ochrony przed zużyciem i utlenianiem. Zapewnia to dodatkową ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju i gromadzeniem się osadów.
Indeks: OLE002856
Neste Pro+ W LL-III 0W-30 został specjalnie opracowany dla wydłużonych okresów wymiany oleju w silnikach benzynowych oraz dieslowskich, samochodów marki VW, Audi, Skoda i Seat.
Indeks: 7998-5L
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002717
Całoroczny olej 0W-30, który cechuje się spełnianiem norm dla silników z technologią wielozaworową. Opracowany pod kątem wymagań grup PSA oraz FIAT/ALFA ROMEO.
Indeks: OLE003097
Mobil 1 ESP LV 0W30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej lepkości.
Zaprojektowany specjalnie w celu zmniejszenia zużycia paliwa w nowych silnikach benzynowych i wysokoprężnych samochodów