W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 5w30 to olej opracowany do najnowszych pojazdów wyposażonych w doładowane silniki benzynowe oraz Diesla o wtrysku bezpośrednim, dla których przewidziany jest olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Zmniejszenie zużycia paliwa do 10%. Doskonała ochrona silnika przed korozją i przed zużyciem.
Zastosowanie MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 5w30:
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych doolejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu
STANDARDY: ACEA A5/B5, API SL/CF APROBATY: FORD WSS M2C 913D, RENAULT RN0700
Ten 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany zgodnie z najbardziej aktualnymi wymaganiami jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach: MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 posiada syntetyczną bazę i specjalne modyfikatory tarcia, które zapewniają doskonałą odporność filmu olejowego, zmniejszenie tarcia w silniku, utrzymanie ciśnienia oleju i ogólne zmniejszenie temperatury pracy silnika.
MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 zapewnia doskonałe właściwości smarowania, odporność na wysokie temperatury.
Posiada właściwości antyutleniające, antykorozyjne i antypienne. ZALECENIA Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem. MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W-30 może być mieszany z olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności do najszerszej gamy silników benzynowych i wysokoprężnych występujących w samochodach osobowych
Mobil Super™ 2000 X1 5W-30 to półsyntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą trwałość eksploatacyjną silnika oraz ochronę przed osadami i zużyciem.
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).