W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 5w30 to olej opracowany do najnowszych pojazdów wyposażonych w doładowane silniki benzynowe oraz Diesla o wtrysku bezpośrednim, dla których przewidziany jest olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Zmniejszenie zużycia paliwa do 10%. Doskonała ochrona silnika przed korozją i przed zużyciem.
Zastosowanie MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 5w30:
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych doolejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu
STANDARDY: ACEA A5/B5, API SL/CF APROBATY: FORD WSS M2C 913D, RENAULT RN0700
Ten 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany zgodnie z najbardziej aktualnymi wymaganiami jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach: MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 posiada syntetyczną bazę i specjalne modyfikatory tarcia, które zapewniają doskonałą odporność filmu olejowego, zmniejszenie tarcia w silniku, utrzymanie ciśnienia oleju i ogólne zmniejszenie temperatury pracy silnika.
MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 zapewnia doskonałe właściwości smarowania, odporność na wysokie temperatury.
Posiada właściwości antyutleniające, antykorozyjne i antypienne. ZALECENIA Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem. MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W-30 może być mieszany z olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Najnowocześniejszy olej silnikowy, stworzony w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin DPF
SELENIA WR PURE ENERGY jest całkowicie syntetycznym olejem o nowej fabule, będącym w stania zaspokoić wymagania konstruktorów silników diesel najnowszej generacji.
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
Syntetyczny, zapewniający podwyższoną ekonomię zużycia paliwa olej do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla, także z turbodoładowaniem produkowanych przez firmę Ford
Quartz Ineo RCP 5W-30 to innowacyjny olej silnikowy o zaawansowanej technologii syntetycznej, który charakteryzuje się wysokimi parametrami użytkowymi.
Jest syntetycznym, wysokowydajnym i niskopopiołowym olejem silnikowym opracowanym z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).