RAVENOL EPX 80 GL5 1L - olej przekładniowy do mostu i skrzyni biegów manualnej
RAVENOL Getriebeoel EPX SAE 80 GL 5 to uniwersalny olej przekładniowy do zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych skrzyń manualnych oraz do przekładni głównych, reduktorów, przekładni pośrednich i dodatkowych w pojazdach i maszynach produkcyjnych stworzony w celu wyeliminowania konieczności wymiany oleju przekładniowego zależnie od pory roku. Może on być stosowany zarówno w eksploatacji letniej jak i zimowej. Jego uniwersalne możliwości zastosowania zmniejszają ryzyko pomyłki i ułatwiają przechowywanie. Dzięki wyważonej kombinacji uszlachetniaczy zostają zagwarantowane takie właściwości jak zdolność absorpcji ciśnienia, ponadprzeciętna lepkość w różnych temperaturach, wysoka odporność na utlenianie, niska temperatura krzepnięcia, dobra ochrona przed zużyciem i brak tworzenia się osadu.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL EPX 80 GL5:
Kompatybilny ze wszystkimi olejami przekładniowymi. Przy przejściu na RAVENOL EPX SAE 80 „płukanie” nie jest wymagane.
Właściwości RAVENOL EPX 80 GL5:
optymalna płynność w niskich temperaturach
doskonała ochrona przed zużyciem nawet w zimie na krótkich trasach
znakomita odporność na ścinanie
bardzo dobra stabilność oksydacyjna, brak spieniania
zapobiega zgęstnieniu oleju i tworzeniu się osadów
nadzwyczajna odporność na starzenie
bardzo dobra lepkość w różnych temperaturach
skuteczna ochrona przed zużyciem
wyjątkowa ochrona antykorozyjna, brak rdzy, nieszkodliwość dla metali nieżelaznych
neutralne zachowanie wobec materiałów uszczelniających - przekładnia pozostaje szczelna, brak strat oleju
RAVENOL Getriebeöl MZG SAE 80 GL-4 to olej przekładniowy do manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych, układów kierowniczych, o specjalnych właściwościach EP (Extreme Pressure) stworzony na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych uszlachetnionych wyważoną kombinacją substancji czynnych.
RAVENOL Getriebeoel EPX SAE 80 GL 5 to uniwersalny olej przekładniowy do zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych skrzyń manualnych oraz do przekładni głównych, reduktorów, przekładni pośrednich i dodatkowych w pojazdach i maszynach produkcyjnych