
Indeks: PŁY000262
K2 Płyn Hamulcowy DOT-4 - 500ml
W pełni syntetyczny najwyższej jakości płyn hamulcowy stosowany w układach hamulcowych i sprzęgłowych samochodów bardzo mocno obciążonych.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 3 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 3 szt. |
K2 DOT 3 jest to nowoczesny płyn hamulcowy stosowany w układach hamulcowych i sprzęgłowych. Temperatura wrzenia płynu hamulcowego DOT 3 znacznie przekracza wymagalną normami temperaturę 205 C. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją i zabezpiecza elementy gumowe. Wydłuża żytowność układu hamulcowego.
Produkt mieszalny i zamienny z płynami hamulcowymi klasy DOT i R3.
Posiada znak bezpieczeństwa „B” oraz certyfikat zgodności wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie.
K2 DOT 3 Spełnia wymagania normy obowiązującej w Polsce PN-C-40005:2002, a także norm amerykańskich FMVSS 116 , DOT3, SAE J 1703. Płyn hamulcowy K2 DOT 3 przeznaczony jest do wymiany we wszystkich typach samochodów, gdzie instrukcja obsługi nakazuje stosowanie płynu DOT 3 lub R3.
Zaleca się wymianę co 2 lata lub co 40 tys. kilometrów przebiegu.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: PŁY000262
W pełni syntetyczny najwyższej jakości płyn hamulcowy stosowany w układach hamulcowych i sprzęgłowych samochodów bardzo mocno obciążonych.
Indeks: PŁY000264
W pełni syntetyczny najwyższej jakości płyn hamulcowy o temperaturze wrzenia pow. 240 C, stosowany w samochodowych układach hamulcowych.
Indeks: K2-T108
W pełni syntetyczny najwyższej jakości płyn hamulcowy stosowany w układach hamulcowych i sprzęgłowych samochodów bardzo mocno obciążonych.
Indeks: K2-T114
W pełni syntetyczny najwyższej jakości płyn hamulcowy stosowany w układach hamulcowych i sprzęgłowych samochodów bardzo mocno obciążonych.
Indeks: 03.9901-5801.2
Nowoczesny, syntetyczny płyn hamulcowy ATE SL DOT 4 niemieckiej marki ATE-TEVES przewyższa normy międzynarodowych standardów jakościowych FMVSS 116 DOT 4, DOT 3, SAE J1703 i normy ISO 4925 klasa 4
Indeks: PŁY000301
Płyn hamulcowy Tutela Top 4 przeznaczony do samochodów z systemem ABS. Płyn syntetyczny do układów hamulcowych zarówno tarczowych jak i bębnowych i wymagających produktu ze specyfikacją DOT 4.
Indeks: 03.9901-6212.2
Płyn hamulcowy TYP 200 przeznaczony jest dla najbardziej wymagających kierowców.
Indeks: BR6840
Silicone DOT 5 Brake Fluid, to płyn do hydraulicznych układów hamulcowych pojazdów, spełniający normy specyfikacji FMCSS Sec. 571.116 DOT 5.
Indeks: PŁY000262
W pełni syntetyczny najwyższej jakości płyn hamulcowy stosowany w układach hamulcowych i sprzęgłowych samochodów bardzo mocno obciążonych.
Indeks: PŁY000109
Płyny hamulcowe i sprzęgłowe Valvoline, to wysokiej jakości, niemineralne płyny na bazie eterów glikolu, opracowane specjalnie do hydraulicznych układów hamulcowych.
Indeks: PŁY000046
100% syntetyczny płyn do hamulców (stalowych lub węglowych) oraz sprzęgła do auto sportowych i wyczynowych
Indeks: PŁY000154
Płyn hamulcowy przeznaczony do hydraulicznych układów hamulcowych oraz sprzęgłowych motocykli.
Indeks: PŁY000053
Wielosezonowy syntetyczny płyn do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgła.
Indeks: PŁY000596
TEXTAR płyn hamulcowy DOT4 250ml - Spełnia najwyższe wymagania
Indeks: PŁY000316
Płyn hamulcowy Tutela Top 4 przeznaczony do samochodów z systemem ABS. Płyn syntetyczny do układów hamulcowych zarówno tarczowych jak i bębnowych i wymagających produktu ze specyfikacją DOT 4.
Indeks: 03.9901-6432.2
Płyn hamulcowy z niższą lepkością kinematyczną dla pojazdów z systemami ABS, ASE, ESP. Zalecana wymiana co 2 lata. Temperatura wrzenia 265°C
W pełni syntetyczny najwyższej jakości płyn hamulcowy stosowany w układach hamulcowych i sprzęgłowych samochodów bardzo mocno obciążonych.