K2 DOT 4 RACING to płyn hamulcowy stworzony z myślą o układach hamulcowych motocykli i samochodów o zwiększonej mocy silnika. Jego wyjątkowe właściwości sprawiają, że jest idealnym wyborem dla motocykli sportowych.
Podwyższona temperatura wrzenia: Płyn K2 DOT 4 RACING charakteryzuje się podwyższoną temperaturą wrzenia wynoszącą 265°C, co przewyższa standardowe normy płynów hamulcowych DOT 4 (230°C). Dzięki temu zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo nawet w ekstremalnych warunkach pracy hamulców.
Odporność na chłonięcie wody: Produkt jest wysoce odporny na absorpcję wilgoci, co przekłada się na długotrwałe utrzymanie jego właściwości oraz minimalizację ryzyka korozji układu hamulcowego.
Szerokie zastosowanie: K2 DOT 4 RACING może być stosowany zarówno w standardowych, jak i wyczynowych układach hamulcowych. Jest kompatybilny z płynami hamulcowymi typu DOT 4 i DOT 5.1, co umożliwia jego mieszanie z innymi płynami hamulcowymi bez obawy o utratę skuteczności.
Spełnia wymagania norm amerykańskich FMVSS 116 DOT4, SAE J 1703, SAEJ 1704, ISO4925, Class 4, FMVSS 116.
Aby zapewnić optymalną wydajność układu hamulcowego, zaleca się wymianę płynu co 2 lata.
Płyn hamulcowy Tutela Top 4 przeznaczony do samochodów z systemem ABS. Płyn syntetyczny do układów hamulcowych zarówno tarczowych jak i bębnowych i wymagających produktu ze specyfikacją DOT 4.
DOT 4 to nowoczesny, syntetyczny, uniwersalny płyn hamulcowy o bardzo dobrych właściwościach użytkowych stosowany w układach hamulcowych pojazdów silnie obciążonych.
Nowoczesny, syntetyczny płyn hamulcowy ATE SL DOT 4 niemieckiej marki ATE-TEVES przewyższa normy międzynarodowych standardów jakościowych FMVSS 116 DOT 4, DOT 3, SAE J1703 i normy ISO 4925 klasa 4
Płyn hamulcowy Tutela Top 4 przeznaczony do samochodów z systemem ABS. Płyn syntetyczny do układów hamulcowych zarówno tarczowych jak i bębnowych i wymagających produktu ze specyfikacją DOT 4.
Płyny hamulcowe i sprzęgłowe Valvoline, to wysokiej jakości, niemineralne płyny na bazie eterów glikolu, opracowane specjalnie do hydraulicznych układów hamulcowych.