K2 PSF Power Steering + stop leak 1L - płyn do układu wspomagania
K2 PSF STOP LEAK - syntetyczny płyn do układów wspomagania. Zalecany do wszystkich typów układu wspomagania stosowanych w nowszych, jak i starszych typach samochodów. Skutecznie likwiduje wycieki spowodowane przez zużyte uszczelki. Pozwala na utrzymanie układu w bardzo dobrej kondycji i zabezpiecza układ przed nadmiernym zużyciem.
Uniwersalna formuła pozwala na stosowanie w prawie wszystkich typach układów wspomagania kierownicy.
K2 PSF STOP LEAK jest mieszalny z innymi płynami do wspomagania.
SPECYFIKACJA: GM D-IIIH; Ford M; Ford ESP-M2C166-H; Ford ESP-M2C138-CJ; Allison C4; Cat TO-2; MB 236.2
Sposób użycia:
przy wyłączonym silniku oczyścić okolice korka wlewu płynu do wspomagania a następnie odkręcić korek.
uzupełnić płyn do wspomagania z uszczelniaczem do określonego poziomu.
K2 PSF to wysokiej jakości płyn do układu wspomagania kierownicy. Dzięki zastosowaniu specjalnie wyselekcjonowanych olejów bazowych i dodatków uszlachetniających, chroni układ wspomagania przed nadmiernym zużyciem oraz wydłuża jego żywotność.
RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid to w pełni syntetyczny, specjalny płyn hydrauliczny zaprojektowany dla szerokiego zakresu zastosowań od -40oC do +100oC, przez co zaleca się stosowanie go również do najnowszych rozwiązań na rynku motoryzacyjnym.
Płyn do układu wspomagania kierownicy Febi. Oryginalnie stosowany w samochodach grupy VW/ Chrysler / Mercedes Benz LKW / Mercedes Benz. Kolor płynu żółty
Syntetyczny, wielofunkcyjny płyn hydrauliczny opracowany specjalnie dla najnowszych pojazdów wyposażonych w elektrohydrauliczne i hydrauliczne układy kierownicze, układy poziomowania nadwozia i układy sterowania,
RAVENOL E-PSF Fluid jest w pełni syntetycznym, specjalnym płynem przygotowanym na bazie szczególnie wysokiej jakości olejów podstawowych z wyjątkowymi dodatkami uszlachetniającymi oraz inhibitorami zapewniającymi znakomite funkcjonowanie układu wspomagania elektrohydraulicznego.