FUCHS AGRIFARM UTTO MP to wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami różnicowymi.
Olej AGRIFARM UTTO MP jest olejem opartym o specjalnie wyselekcjonowane bazy olejowe i wysokiej jakości dodatki uszlachetniające. Dodatki zapewniają doskonałą pracę mokrych hamulców i ograniczają hałas w całym okresie eksploatacji. Układy, w których pracuje, zabezpiecza doskonale przed zużyciem oraz utrzymuje je w czystości, zapobiegając powstawaniu szlamów i osadów. Zabezpiecza również wszystkie współpracujące elementy przed korozją.
UTTO MP posiada optymalną charakterystykę temperaturowo - lepkościową przez cały okres pracy, co znacząco wpływa na właściwą pracę synchronizatorów. Olej ten przeciwdziała nierównomiernej pracy hamulców, szarpaniu i specyficznym piskom w czasie hamowania. Jest mieszalny z innymi markowymi olejami i jest kompatybilny z uszczelniaczami i kolorowymi stopami metali użytych w układach synchronizacji.
W celu zagwarantowania najwyższych parametrów pracy, zaleca się, aby wszelkie maszyny podłączane do układu przekładniowo - hydraulicznego ciągnika, pracowały na oleju AGRIFARM UTTO MP.
Lepkość SAE dla przekładni:
75W80
Lepkość SAE dla silnika:
10W30
Przeznaczenie:
Olej przekładniowo - hydrauliczny
Norma API:
GL-4
Dopuszczenia i rekomendacje:
AGCO POWERFLUID 821 XL
AGCO Q-186 (WHITEFARM)
ALLISON C-4
CASE MS 1206
CASE MS 1207
CASE MS 1209
CASE MS 1210
CASE MS 1230
CLAAS
CNH MAT 3505
CNH MAT 3506
CNH MAT 3509
CNH MAT 3510
CNH MAT 3525
CNH MAT 3526
ESN M2C86-B
ESN M2C86-C
FNHA-2-C-200.00
FNHA-2-C-201.00
FORD M2C134-D
FORD M2C48C3
JOHN DEERE JDM J20C
LANDINI
MASSEY FERGUSON CMS M 1135
MASSEY FERGUSON CMS M 1141
MASSEY FERGUSON CMS M 1143
MASSEY FERGUSON CMS M 1145
NH 410B
SAME - TRANSMISSION
SDFG OT 1891 A
VALTRA G02-08
ZF TE-ML 03E
ZF TE-ML 05F
ZF TE-ML 06K
ZF TE-ML 17E
Szczegóły produktu
OLE001748
6 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
10W30
Klasa lepkości
75W80
Klasa jakości wg klasyfikacji API
GL-4
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
E3
Pojemność
5L
Przeznaczenie
MASZYNY ROLNICZE I BUDOWLANE
Sposoby dostawy
Nazwa
Czas wysyłki
Cena
InPost Paczkomaty 24/7
Dostawa w 24-48h
13,99 zł
InPost - Kurier
Dostawa w 24-48h
15,99 zł
ORLEN Paczka
Dostawa w 24h od dnia nadania
7,99 zł
DPD - Kurier
Dostawa w 24-48h
18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska)
Białystok ul. Hetmańska 70
Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska)
Białystok ul. Rycerska 1
Za darmo!
Producent FUCHS SEFriesenheimer Straße 1768169
MannheimNiemcykontakt@fuchs.com
FUCHS AGRIFARM UTTO MP to wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami różnicowymi.
FUCHS AGRIFARM STOU 10W30 to wielofunkcyjny olej lekkiego biegu (STOU/MFO) do zastosowania w silnikach, skrzyniach biegów, hamulcach i sprzęgłach mokrych, układach hydraulicznych i sprzęgłach hydraulicznych ciągników i pozostałych maszynach rolniczych.
Wysokiej jakości wielofunkcyjny olej hydrauliczno-przekładniowy. Nowoczesna unikatowa kompozycja specjalnie dobranych baz mineralnych oraz dodatków uszlachetniających umożliwia spełnienie współczesnych wymagań konstrukcyjnych producentów sprzętu rolniczego.
FUCHS AGRIFARM UTTO MP to wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami różnicowymi.
Wysokiej jakości wielosezonowy, uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy typu UTTO przeznaczony do stosowania w układach przeniesienia napędu jak i w układach hydraulicznych ciągników maszyn rolniczych.
K2 AGROTECH 10W30 UTTO (Universal Tractor Transmission Oil) to wysokiej jakości wielofunkcyjny olej przekładniowo-hydrauliczny, zaprojektowany specjalnie do stosowania w nowoczesnych maszynach rolniczych oraz budowlanych.
FUCHS AGRIFARM UTTO MP to wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami różnicowymi.