RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 4L (TF-0870) - olej przekładniowy do skrzyni automatycznej ATF
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantując znakomite funkcjonowanie oraz optymalne przenoszenie siły. Zapewnia stabilną lepkość również w warunkach najwyższego obciążenia.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
Opracowany do zastosowania w elektronicznie sterowanych aktywnych przekładniach (skrzynkach) rozdzielczych (Active Transfer Case).
Właściwości RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
bardzo dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
bardzo wysoki, stabilny wskaźnik lepkości
bardzo niska temperatura płynięcia
bardzo dobra odporność na utlenianie
maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem
dobrze dopasowany współczynnik tarcia
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
neutralność w stosunku do metali nieżelaznych dzięki inhibitorom
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja RAVENOL Transfer Fluid TF-0870:
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: Land Rover IYK500010, ATF TF-0753, Nissan 999MP-TF0870P, KLD22-00001EU dla Transfer Case ATX90A, Porsche 000-043-301-36/ 00004330136 dla Cayenne Transfer Case, VW G 052 515 A2 (zawiera: G 055 015 A2) dla Transfer Case 0AD oraz 0BV dla Touareg, Q7, VW G 052 533 A2 dla Transfer Case 0C7 dla Amarok, BMW DTF-1 83 22 2 409 710, 83 22 2 397 244, 83 22 0 306 816, 83 22 5A4 F0 16 (83225A4F016) dla Transfer Case xDrive: ATC 300, ATC350, ATC400, ATC50, ATC500, ATC700
RAVENOL Transfer Fluid TF-0870 jest w pełni syntetycznym środkiem smarnym nowoczesnej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w samochodach osobowych, użytkowych, ciężarowych oraz autobusach, których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 o lepkości SAE 75W-90.
RAVENOL Hypoid EPX Getriebe-Oel SAE 85W-140 GL-5 jest olejem smarowym, przeznaczonym do przekładni mechanicznych, o specjalnych właściwościach EP (Extreme Pressure), stworzonym na bazie wysokiej jakości rafinowanych rozpuszczalnikami olejów podstawowych
Shell Spirax S2 A jest olejem przekładniowym o szerokim zastosowaniu w wielu rodzajach mostów napędowych stosowanych w pojazdach pracujących w trudnych warunkach
Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.
Wysokiej jakości syntetyczny olej zaprojektowany specjalnie dla dosynchronizowanych i nie synchronizowanych ręcznych skrzyń biegów, osi napędowych i przekładni hipoidalnych.