- Chwilowo niedostępny
 
	        
	  
    local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
                    
                                    
	        Jest to nowoczesny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów. Jest on oparty na technologii syntetycznej oraz nowoczesnych dodatków wysokiej jakości. Oprócz doskonałej stabilności oraz ochronie przed zużyciem, olej ten zapewnia optymalną zmianę biegów w każdych warunkach pracy, dzięki wysokiemu wskaźnikowi lepkości.
Olej TOP TEC ATF 1800 został opracowany przede wszystkim do zastosowania w przekładniach ZF typu: 6HP19/26/32, zamontowanych przede wszystkim w pojazdach BMW, Jaguar, Land Rover i niektórych modeli Porsche. Dodatkowo TOP TEC ATF 1800 spełnia inne wymagania co czyni ten produkt bardziej uniwersalnym.
Dexron VI ; Mercon LV
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do przekładni, które wymagają oleju o specyfikacji:
BMW 83 22 0 142 516 (M-1375.4) ; Hyundai SP-IV ; Nissan Matic S ; Toyota WS
KOD PRODUCENTA:  21686
OPAKOWANIE:   5L
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena | 
|---|---|---|---|
											 
									 | 				InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł | 
											 
									 | 				InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł | 
											 
									 | 				ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł | 
											 
									 | 				DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł | 
											 
									 | 				Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! | 
											 
									 | 				Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! | 
Indeks: OLE003243
RAVENOL ATF DCT-DSG LV FLUID 4L
Indeks: OLE001984
Olej do przekładni automatycznych
Indeks: 1212106-010-01-999
RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid jest półsyntetycznym płynem przekładniowym do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission).
Indeks: 1212105-001-01-999
RAVENOL ATF M 6-Serie jest najnowszej generacji płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny),
Indeks: OLE001778
Wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID.
Indeks: 1211112-001-01-999
RAVENOL ATF 6HP Fluid jest olejem ATF do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie skrzyń automatycznych.
Indeks: 1211110-001-01-999
RAVENOL CVT Fluid jest pełnosyntetycznym środkiem smarnym najnowszej generacji do automatycznych przekładni bezstopniowych CVT.
Indeks: 1212101-001-01-999
RAVENOL ATF MERCON V jest uniwersalnym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji przygotowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Indeks: OLE001116
W pełni syntetyczny olej przekładniowy dla dwusprzęgłowych skrzyń biegów takich marek jak Volvo, MMC i Chrysler oraz tam gdzie wymagana jest specyfikacja Forda WSS-M2C-936-A.
Indeks: 1211137-001-01-999
RAVENOL ATF MERCON®LV Fluid jest w pełni syntetycznym olejem ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych firmy Ford.
Indeks: OLE000876
Olej do automatycznej skrzyni biegów - czerwony
Indeks: 1211132-004-01-999
RAVENOL CVT NS3 / J4 Fluid jest syntetycznym nowoczesnym olejem typu CVTF (Continuously Variable Transmission Fluid), tj. do przekładni bezstopniowych CVT opracowanym w oparciu o wysokiej jakości oleje hydrokrakowane ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów CVT.
Indeks: OLE000414
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
Indeks: 1212101-004-01-999
RAVENOL ATF MERCON V jest uniwersalnym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji przygotowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
		            Jest to nowoczesny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów.