RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów. RAVENOL ATF ULV D-M to olej ATF opracowany do najnowszych 8- i 10-biegowych automatycznych skrzyń biegów Forda i GM. Gwarantuje maksymalną ochronę przed zużyciem w każdych warunkach eksploatacji i oferuje zmniejszenie zużycia paliwa.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL ATF ULV D-M 4L olej przekładniowy:
RAVENOL ATF ULV D-M został opracowany do stosowania w 8- i 10-biegowych automatycznych skrzyniach biegów, zwłaszcza firm Ford i GM. Jest szczególnie odpowiedni, gdy wymagana jest specyfikacja Ford WSSM2C949-A. Zaleca się przepłukanie olejem RAVENOL ATF ULV D-M przed napełnieniem nim skrzyni. RAVENOL ATF ULV D-M szczególnie nadaje się do 8-biegowych automatycznych skrzyń biegów Forda: 8F24, 8F35, 8F40, 8F57 Ford 10-biegowe: 10R60, 10R80-MHT, 10R80, 10R140 GM 10-biegowe: 10L80 MF6, 10L90 MGL, 10L100 (Allison) MGM/MGU. Należy przestrzegać zaleceń instrukcji producenta i instrukcji obsługi.
Właściwości RAVENOL ATF ULV D-M 4L olej przekładniowy
bardzo dobre właściwości smarne, również w niskich temperaturach zimą,
ochrona mocno obciążonych elementów przekładni, a tym samym wydłużona żywotność,
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
Wysokiej jakości i wysoce skuteczny, wielofunkcyjny syntetyczny płyn hydrauliczny z bezpopiołowymi dodatkami, opracowany do centralnych układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów - Central Hydraulic Fluid (CHF).
RAVENOL ATF M 9-FE jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami
RAVENOL ATF FZ jest w pełni syntetycznym płynem typu ATF (Automatic Transmission Fluid) o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
RAVENOL ATF Type J2/S Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami,
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
Neste Premium ATF Multi to w pełni syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów (AT) oraz bezstopniowych skrzyń biegów (CVT). Został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania wielu samochodów osobowych, dostawczych i lekkich pojazdów użytkowych AT i CVT.
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.
Archoil AR2820 Professional Engine Flush to koncentrat profesjonalnego środka czyszczącego układy smarowania szczególnie silników spalinowych czterosuwowych benzynowych i wysokoprężnych.
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
Płyn Premium Light & Heavy-Duty Automatic Transmission Fluid (ATF) & Continuous Variable Transmission (CVT) został zaprojektowany specjalnie dla różnorodnych pojazdów. Odpowiedni do wielu samochodów osobowych, do lekkich samochodów ciężarowych oraz do zastosowań z dużymi obciążeniami.
RAVENOL CVT NS3 / J4 Fluid jest syntetycznym nowoczesnym olejem typu CVTF (Continuously Variable Transmission Fluid), tj. do przekładni bezstopniowych CVT opracowanym w oparciu o wysokiej jakości oleje hydrokrakowane ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów CVT.
RAVENOL CVT NS3 / J4 Fluid jest syntetycznym nowoczesnym olejem typu CVTF (Continuously Variable Transmission Fluid), tj. do przekładni bezstopniowych CVT opracowanym w oparciu o wysokiej jakości oleje hydrokrakowane ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów CVT.
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.