RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów. RAVENOL ATF ULV D-M to olej ATF opracowany do najnowszych 8- i 10-biegowych automatycznych skrzyń biegów Forda i GM. Gwarantuje maksymalną ochronę przed zużyciem w każdych warunkach eksploatacji i oferuje zmniejszenie zużycia paliwa.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL ATF ULV D-M 1L olej przekładniowy:
RAVENOL ATF ULV D-M został opracowany do stosowania w 8- i 10-biegowych automatycznych skrzyniach biegów, zwłaszcza firm Ford i GM. Jest szczególnie odpowiedni, gdy wymagana jest specyfikacja Ford WSSM2C949-A. Zaleca się przepłukanie olejem RAVENOL ATF ULV D-M przed napełnieniem nim skrzyni. RAVENOL ATF ULV D-M szczególnie nadaje się do 8-biegowych automatycznych skrzyń biegów Forda: 8F24, 8F35, 8F40, 8F57 Ford 10-biegowe: 10R60, 10R80-MHT, 10R80, 10R140 GM 10-biegowe: 10L80 MF6, 10L90 MGL, 10L100 (Allison) MGM/MGU. Należy przestrzegać zaleceń instrukcji producenta i instrukcji obsługi.
Właściwości RAVENOL ATF ULV D-M 1L olej przekładniowy
bardzo dobre właściwości smarne, również w niskich temperaturach zimą,
ochrona mocno obciążonych elementów przekładni, a tym samym wydłużona żywotność,
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
RAVENOL ATF 5/4 HP Fluid jest pełno syntetycznym olejem ATF, przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej.
RAVENOL ATF JF506E jest pełno syntetycznym olejem ATF (Automatic-Transmision-Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni automatycznej
RAVENOL ATF M 9-FE jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami
RAVENOL ATF SP-IV Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych na bazie PAO (polialfaolefiny) i najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, opracowany dla 6-biegowych automatycznych przekładni Hyundai.
RAVENOL ATF Fluid +4 jest syntetycznym licencjonowanym olejem do automatycznych skrzyń biegów ATF najnowszej generacji z jedynym w swoim rodzaju pakietem uszlachetniaczy do skrzyń takich marek jak Chrysler, Jeep i Dodge.
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.