MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W30 1L – Syntetyczny Olej Silnikowy Low SAPS dla Nowoczesnych Silników
Zadbaj o swój silnik z MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 – zaawansowanym, syntetycznym olejem silnikowym o niskim tarciu i niskiej lepkości HTHS, specjalnie zaprojektowanym dla producentów wymagających olejów typu Low SAPS. Ten innowacyjny olej silnikowy 5W-30 jest idealnym wyborem dla najnowszych generacji silników benzynowych i Diesla, spełniających normy emisji spalin EURO 4, EURO 5 i EURO 6. Jest w pełni kompatybilny z katalizatorami i filtrami cząstek stałych (DPF).
Dlaczego MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to Najlepszy Wybór?
MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 wyróżnia się unikalnymi właściwościami, które przekładają się na liczne korzyści dla Twojego pojazdu:
Technologia syntetyczna Low SAPS: Ta formuła jest kluczowa dla ochrony wrażliwych systemów oczyszczania spalin. Niska zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki zapobiega zapychaniu filtrów DPF i zapewnia efektywne działanie katalizatorów, wydłużając ich żywotność.
Fuel Economy (FE): Olej został specjalnie zaprojektowany dla osiągnięcia znaczącej oszczędności paliwa. W porównaniu do referencyjnego oleju 15W-40, zapewnia poprawę efektywności paliwowej o co najmniej 3.0%. Jest przyjazny dla środowiska, minimalizując emisję gazów cieplarnianych (CO2).
Doskonała ochrona silnika: Gwarantuje wysoką odporność filmu olejowego, właściwości antyoksydacyjne, przeciwzużyciowe oraz detergentowo-dyspergujące. Skutecznie chroni silnik przed zużyciem, nawet w wysokich temperaturach i przy dużych obciążeniach.
Wydłużone interwały wymiany: Oleje ACEA C1 pozwalają na wydłużone okresy między wymianami oleju, zarządzane przez komputer pokładowy pojazdu.
Specyfikacje i Aprobacje (OEM):
Olej posiada szeroki wachlarz aprobat i spełnia specyfikacje wiodących producentów samochodów, co potwierdza jego wysoką jakość i uniwersalność:
Standardy: ACEA C1, JASO DL-1 (Performance).
Aprobaty: FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005.
Rekomendacje MAZDA: Wymaga użycia zatwierdzonego oleju JASO DL-1 lub ACEA C1 dla większości silników Diesla z DPF od roku modelowego 2005 (z wyjątkiem silników Mazda SKYACTIV-D 2.2L od MY2012, dla których zalecany jest ACEA C3 0W-30 lub 5W-30, np. MOTUL 8100 X-clean FE 5W-30).
Właściwości Fizyczne (wybrane):
Klasa lepkości SAE: 5W-30
Gęstość w 20∘C: 0.849g/cm3
Lepkość w 40∘C: 56.7mm2/s
Lepkość w 100∘C: 10.1mm2/s
HTHS lepkość w 150∘C: 3.2mPa.s
Indeks lepkości: 167.0
Temperatura płynięcia: −39.0∘C
Popioły siarczanowe: 0.43% wagi
Całkowita liczba zasadowa (TBN): 4.8mgKOH/g
Temperatura zapłonu: 232.0∘C
Pamiętaj, aby zawsze zapoznać się z instrukcją obsługi pojazdu w celu sprawdzenia zaleceń producenta dotyczących odpowiedniego oleju. Nie należy mieszać z olejami niezgodnymi z normą ACEA C1. MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to wybór, który zapewni Twojemu silnikowi najwyższą jakość smarowania, długotrwałą niezawodność i optymalne zużycie paliwa.
MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to syntetyczny olej o niskim HTHS i klasie Low SAPS. Idealny dla silników benzynowych i Diesla (EURO 4, 5, 6) z DPF. Zapewnia oszczędność paliwa (≥3.0%), ochronę systemów oczyszczania spalin i doskonałe właściwości smarne. Posiada aprobaty ACEA C1, FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005 oraz rekomendacje MAZDY.
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy posiadający wyjątkowe właściwości czyszczące, zapewniający ochronę przed zużyciem oraz doskonałą sprawność pracy.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Jest syntetycznym, wysokowydajnym i niskopopiołowym olejem silnikowym opracowanym z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4
Wysokiej jakości olej silnikowy. Zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach. Do silników benzynowych, LPG i wysokoprężnych.
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3
Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych. Mogą być z powodzeniem stosowane w pojazdach z zapłonem iskrowym i samoczynnym, a także zasilanych gazem LPG i również tych z turbodoładowaniem.
MIHEL Ceramic Oil Racing stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środkówsmarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietówdodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują sięznacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to syntetyczny olej o niskim HTHS i klasie Low SAPS. Idealny dla silników benzynowych i Diesla (EURO 4, 5, 6) z DPF. Zapewnia oszczędność paliwa (≥3.0%), ochronę systemów oczyszczania spalin i doskonałe właściwości smarne. Posiada aprobaty ACEA C1, FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005 oraz rekomendacje MAZDY.