RAVENOL SMP SAE 5W-30 to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zmniejsza tarcie i opory pracy wyraźnie ograniczając zużycie paliwa, zapewnia też doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach. Opracowany w celu redukcji zużycia paliwa w silnikach wymagających Euro VI, Euro IV i Euro IV o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (przebieg do 50 000km lub 2 lat).
Przedłuża żywotność filtra cząstek stałych. Ze względu na specyficzny skład produkt RAVENOL SMP SAE 5W-30 doskonale nadaje się do stosowania w kilku najnowszych wymaganiach OEM.
Właściwości RAVENOL SMP 5W30 CleanSynto:
oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
MID SAPS = zredukowany popiół siarczanowy, fosfor i siarka
znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniające długą żywotność silnika, także dla jazdy z dużą prędkością
wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25oC
bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
OIL ONE MultiTEC 5W-30 to idealny wybór dla Twojego samochodu. Jest to wysokiej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy, którego zaawansowana formuła gwarantuje doskonałą ochronę i niezawodną wydajność.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Dzięki syntetycznemu olejowi Mihel 9200 Twój silnik zyska najlepsze osiągi. Środek smarny gwarantuje ochronę przed szybkim zużyciem komponentów nawet podczas skrajnie wysokich obciążeń.
Oryginalny Olej Silnikowy Mercedes-Benz składa się z niezwykle wydajnych komponentów i dodatków, wykraczając nawet ponad standardowe wymagania jakościowe.
Olej zalecany dla samochodów grupy Ford aby zapobiec odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych (DPF) i ograniczyć emisje spalin.
FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).
CASTROL Edge Professional A5 5W30 jest w pełni syntetycznym olejem zaprojektowanym wspólnie z inżynierami Forda dla najnowszych konstrukcji pojazdów koncernu Ford.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa
RAVENOL SMP SAE 5W-30 1L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.