RAVENOL SMP SAE 5W-30 to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zmniejsza tarcie i opory pracy wyraźnie ograniczając zużycie paliwa, zapewnia też doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach. Opracowany w celu redukcji zużycia paliwa w silnikach wymagających Euro VI, Euro IV i Euro IV o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (przebieg do 50 000km lub 2 lat).
Przedłuża żywotność filtra cząstek stałych. Ze względu na specyficzny skład produkt RAVENOL SMP SAE 5W-30 doskonale nadaje się do stosowania w kilku najnowszych wymaganiach OEM.
Właściwości RAVENOL SMP 5W30 CleanSynto:
oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
MID SAPS = zredukowany popiół siarczanowy, fosfor i siarka
znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniające długą żywotność silnika, także dla jazdy z dużą prędkością
wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25oC
bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
RAVENOL SMP SAE 5W-30 to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL SMP SAE 5W-30 1L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony do zastosowania w nowoczesnych silnikach 4,6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych w tym VVT, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, turbodoładowanych.
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
ELF EVOLUTION SXR 5W30 jest najnowszej generacji syntetycznym, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (Intra Molecular Friction), olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Wysokiej jakości olej silnikowy. Zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach. Do silników benzynowych, LPG i wysokoprężnych.
Olej zalecany dla samochodów grupy Ford aby zapobiec odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych (DPF) i ograniczyć emisje spalin.
Prezentowany syntetyczny olej syntetyczny Mihel 8100 wykorzystuje zaawansowaną formułę, która zapewnia maksymalne osiągi jednostce napędowej. Od pierwszych sekund po starcie gwarantuje dotarcie do wszystkich podzespołów silnika, zapewniając natychmiastowy rozruch w skrajnie niskich temperaturach.
RAVENOL SMP SAE 5W-30 4L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.