MILLERS OILS Motorsport CFS 10w40 5L Nanodrive pełni syntetyczny olej na bazie potrójnych estrów
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100 % bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi. CFS 10w40 jest rekomendowany do użytku na drogach oraz w motorsporcie. Znakomity dla silników o mniejszej pojemności, zarówno z-, jak i bez- turbo, zwłaszcza poddawanych skrajnym obciążeniom w rajdach oraz wyścigach.
Stosowanie MILLERS OILS Motorsport 10w40 NT:
Do użytku bez żadnych dodatków w silnikach seryjnych i wyczynowych.
Korzyści MILLERS OILS Motorsport 10w40 NT:
Zapewnia o 26 % niższe tarcie oraz wyższą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do standardowego oleju silnikowego
Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do wielokrotnie większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 10W40 jest idealny dla wysokoobrotowych silników.
Charakterystyka MILLERS OILS Motorsport 10w40 NT:
Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF, oraz ACEA A3/B4
Temperatura pracy do 125 C, maksymalnie (chwilowo) do 150 C
Parametry MILLERS OILS Motorsport 10w40 NT:
Lepkość SAE 10w40 Ciężar właściwy przy 15C 0.879 Lepkość kinematyczna przy 100C 15,5 cSt Lepkość kinematyczna przy 40C 105,3 cSt Indeks lepkości 156 Temperatura krzepnięcia C -33 Temperatura zapłonu C 243 Lepkość na zimno -25 C 7,000cP Maximum TBN mg KOH / gm 10.0
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
MaxLife Motor Oil 10W-40 półsyntetyczny olej, który spowalnia proces starzenia i wydłuża żywotność starszych silników.Dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
Havoline Extra 10W-40 – Półsyntetyczny olej silnikowy. Zalecany do starszych pojazdów samochodowych o dużym przebiegu następujących marek: VW, Mercedes-Benz, Fiat, Renault, Citroën, Peugeot oraz samochodów wymagających oleju spełniającego wymagania ACEA A3/B3, A3/B4 lub API SN/CF.
MoS2-Leichtluf 10W-40 Olejpółsyntetyczny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodujjącą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju.
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy Premium. Opracowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej w celu zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Formuła spełniająca wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Unikalny, innowacyjny, syntetyczny olej silnikowy klasy ekonomicznej o specjalnych właściwościach przeciwzatarciowych dzięki dodatkowi syntetycznych estrów i sześciokątnego azotku boru h-BN (biały grafit)
ELF EVOLUTION 700 Turbo Diesel 10W40 jest najnowszej generacji, wielosezonowym olejem półsyntetycznym, zestawionym ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.