MILLERS OILS Classic Pistoneeze 10w40 10w40 5L olej silnikowy do aut klasycznych
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla starszych samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju. Zawiera dodatki chroniące przed zatarciem, utlenianiem się oleju, oraz korozją panewek. Zawiera ZDDP (cynk/fosfor).
Stosowanie MILLERS Classic Pistoneeze 10w40:
Do zastosowania głównie w silnikach samochodów klasycznych, zarówno benzynowych, jak i Diesel, które wymagają oleju o lepkości 10w40.
Korzyści MILLERS Classic Pistoneeze 10w40:
• zaawansowany technologicznie zestaw dodatków oraz lepkość „z epoki” zapewniają optymalne właściwości smarne • dobre rozwiązanie dla pojazdów o dużym przebiegu, gdzie występuje problem z nadmiernym zużyciem oleju (pomaga wysoka lepkość), oraz z wyciekami • nowoczesna technologia gwarantuje, że olej spełnia zarówno dość nowoczesne normy, jak i ówczesne specyfikacje • zawiera estry syntetyczne, które zapewniają ochronę także wtedy, gdy pojazd nie jest uruchamiany przez dłuższy czas, a po uruchomieniu dbają o to, by silnik osiągnął natychmiast właściwe ciśnienie oleju
• znakomity olej silnikowy do youngtimerów
Charakterystyka MILLERS Classic Pistoneeze 10w40:
API SL/CF, ACEA A3/B4, MB 229.1 SAE klasa lepkości: 10w40 Ciężar właściwy przy 150C: 0,865 Lepkość kinematyczna przy 1000C: 13,0 cSt Lepkość kinematyczna przy 400C: 85,65 cSt Indeks lepkości 149 Temperatura krzepnięcia: <-420C Temperatura zapłonu: >2130C Lepkość na zimno: 4,500 cP
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 20w50, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
MoS2-Leichtluf 10W-40 Olejpółsyntetyczny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodujjącą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju.
Syntetycznie blendowany dedykowany zarówno do silników benzynowych jak i diesla z lub bez turbosprężarki. Przeznaczony do samochodów osobowych bądź lekkich dostawczych. | Sklep Online Galonoleje.pl
Havoline Extra 10W-40 – Półsyntetyczny olej silnikowy. Zalecany do starszych pojazdów samochodowych o dużym przebiegu następujących marek: VW, Mercedes-Benz, Fiat, Renault, Citroën, Peugeot oraz samochodów wymagających oleju spełniającego wymagania ACEA A3/B3, A3/B4 lub API SN/CF.
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
QUARTZ 7000 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy, który został opracowany w celu spełnienia najbardziej rygorystycznych wymagań zarówno silników benzynowych, jak i wysokoprężnych.
FANFARO CHEVROLET OPEL 10W40 to półsyntetyczny olej silnikowy, stworzony specjalnie do aut koncernu GENERL MOTORS. Nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających ma zapewnić długoletnią i bezproblemową obsługę auta.
Najnowszej generacji, wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
Super Leichtlauf 10W-40 Olej półsyntetyczny typu lekki bieg.Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika.
CASTROL GTX 10W-40 A3/B4 - Zapewnia maksymalna ochronę w niesprzyjających warunkach jazdy i przedłuża żywotność silnika. Chroń swój samochód przed szkodliwymi osadami razem z Castrol GTX.
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju