Fully synthetic, do silników benzynowych oraz hybrydowych.
Zastosowanie MILLERS OILS EE Performance 0w20:
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o lepkości 0w20, w tym wielu silników europejskich i azjatyckich.
Przeznaczenie MILLERS OILS EE Performance 0w20:
API SP, SP RC, SN PLUS RC, SN PLUS, SN RC, SN, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C947-A, GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1, GM 6094M, GM 4718M, ILSAC GF-6A, ILSAC GF-5, ILSAC GF-4, marki azjatyckie.
Cechy i korzyści MILLERS OILS EE Performance 0w20 :
wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
maksymalna wydajność i zminimalizowane zużycie paliwa osiągnięte dzięki niskiej lepkości oraz technologii niskiego tarcia NANODRIVE
przeznaczony do wielu azjatyckich / japońskich silników najnowszej generacji: benzynowych i hybrydowych
Parametry MILLERS OILS EE Performance 0w20 :
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,845 Lepkość kinematyczna przy 100 C:…8,2 cSt Lepkość kinematyczna przy 40 C:…44 cSt Indeks lepkości:…163 Temperatura krzepnięcia:… -45 C Temperatura zapłonu:…215 C TBN:…8 mg KOH / g HTHS:…2,6 mPa s
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
Ten w pełni syntetyczny olej silnikowy wykonano z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a opracowano go specjalnie z myślą o samochodach najnowszej generacji.
Mobil 1 ™ ESP x2 0W-20 to olej silnikowy z technologią SHC Synthese opracowany specjalnie w celu zapewnienia wyjątkowej czystości silnika, ochrony przed zużyciem, dużej trwałości i zaawansowanej oszczędności paliwa.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników spalinowych samochodów hybrydowych (H.E.V) oraz hybryd typu Plug-in (P.H.E.V) gdzie producent silnika zaleca używanie oleju klasy SAE 0W-20.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
SHELL ULTRA PROFESSIONAL AR-L 0W20 1L - Olej silnikowy do samochodów osobowych Opracowany, aby sprostać wysokim wymaganiom wysokowydajnych silników firmy Renault oraz innych wymagających stosowania olejów o klasie jakości wg. ACEA C5.