Fully synthetic, do silników benzynowych oraz hybrydowych.
Zastosowanie MILLERS OILS EE Performance 0w20:
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o lepkości 0w20, w tym wielu silników europejskich i azjatyckich.
Przeznaczenie MILLERS OILS EE Performance 0w20:
API SP, SP RC, SN PLUS RC, SN PLUS, SN RC, SN, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C962-A1, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C947-A, GM dexos 1 Gen 2, GM dexos 1 Gen 1, GM 6094M, GM 4718M, ILSAC GF-6A, ILSAC GF-5, ILSAC GF-4, marki azjatyckie.
Cechy i korzyści MILLERS OILS EE Performance 0w20 :
wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
maksymalna wydajność i zminimalizowane zużycie paliwa osiągnięte dzięki niskiej lepkości oraz technologii niskiego tarcia NANODRIVE
przeznaczony do wielu azjatyckich / japońskich silników najnowszej generacji: benzynowych i hybrydowych
Parametry MILLERS OILS EE Performance 0w20 :
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,845 Lepkość kinematyczna przy 100 C:…8,2 cSt Lepkość kinematyczna przy 40 C:…44 cSt Indeks lepkości:…163 Temperatura krzepnięcia:… -45 C Temperatura zapłonu:…215 C TBN:…8 mg KOH / g HTHS:…2,6 mPa s
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122.
Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE ma w 100% syntetyczną, czystą strukturę chemiczną, zaprojektowaną w celu usuwania szkodliwych zanieczyszczeń. Syntetyczne oleje bazowe są naturalnie odporne na rozkład chemiczny, co pomaga zapobiegać powstawaniu osadów.
Ten w pełni syntetyczny olej silnikowy wykonano z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a opracowano go specjalnie z myślą o samochodach najnowszej generacji.
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB...
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia najwyższą ochronę, znakomite osiągi, trwałość i oszczędność paliwa.
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology), opracowany przede wszystkim dla pojazdów grupy PSA (Peugeot, Citroen, DS) oraz innych marek Stellantis, w tym: Opel i Vauxhall, a także innych silników europejskich i azjatyckich.