K2 Do Konserwacji Profili Zamkniętych 500ml - Bursztynowy
Środek na bazie wosku do zabezpieczania profili zamkniętych karoserii takich jak drzwi, błotniki, nadkola, progi, elementy nośne płyt podłogowych, korpusy reflektorów itp. przed wodą, solą i rdzą. Posiada doskonałe właściwości penetrujące, dobrze się rozlewa i nie spływa z powierzchni pionowych. Jest przeźroczysty w odcieniu bursztynowym. Nie uszkadza lakieru, elementów z gumy i tworzyw sztucznych.
SPOSÓB UŻYCIA:
W celu dokładnego wymieszania wstrząsać produktem przez ok. 3 minuty.
Powierzchnia powinna być sucha i czysta.
Wtryskiwać przez istniejące otwory w karoserii przy pomocy dołączonego wężyka.
W razie konieczności nawiercić otwory o średnicy 6mm. Nie nanosić na silnik, hamulce i tłumik.
Preparat w aerozolu na bazie wosku ze specjalnymi dodatkami impregnacyjnymi do antykorozyjnego zabezpieczenia profili zamkniętych oraz trudno dostępnych miejsc karoserii samochodowych.
Preparat w aerozolu na bazie wosku ze specjalnymi dodatkami impregnacyjnymi do antykorozyjnego zabezpieczenia profili zamkniętych oraz trudno dostępnych miejsc karoserii samochodowych.
Środek konserwujący na bazie wosków do antykorozyjnej konserwacji profili zamkniętych w karoserii pojazdu. Jest odporny na wpływ czynników atmosferycznych oraz słabe zasady i kwasy.
RUST STOP to cieszące się popularnością na świecie, innowacyjne preparaty antykorozyjne stosowane w celu zapobiegania rozwojowi rdzy w samochodach oraz innych urządzeniach.
RUST STOP to cieszące się popularnością na świecie, innowacyjne preparaty antykorozyjne stosowane w celu zapobiegania rozwojowi rdzy w samochodach oraz innych urządzeniach.
Preparat w aerozolu na bazie wosku ze specjalnymi dodatkami impregnacyjnymi do antykorozyjnego zabezpieczenia profili zamkniętych oraz trudno dostępnych miejsc karoserii samochodowych.
Preparat w aerozolu na bazie wosku ze specjalnymi dodatkami impregnacyjnymi do antykorozyjnego zabezpieczenia profili zamkniętych oraz trudno dostępnych miejsc karoserii samochodowych.
Środek na bazie wosku do zabezpieczania profili zamkniętych karoserii takich jak drzwi, błotniki, nadkola, progi, elementy nośne płyt podłogowych, korpusy reflektorów itp. przed wodą, solą i rdzą.