- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
produkt na bazie glikolu monoetylowego. Nie zawiera azotanów, amin ani fosforanów (NAP free) i zapewnia długi okres użytkowania. Zapobiega przegrzewaniu, zamarzaniu, korozji oraz osadzaniu się osadów w systemie chłodzenia. Płyn w kolorze zielono - niebieskim.
Spełnia normy i standardy większości producentów samochodów oraz wymogi norm: ASTM D3306, ASTM D4985, SAE J1034, AFNOR NF R15-601, BS 6580:2010 i ÖNORM V5123 oraz jest zatwierdzony przez VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) G11/TL 774 C, BMW N60069.0, BMW TL 6850-0038/1, SAAB 6901559, OPEL/GM B040 0240, VOLVO 1286083, Mercedes-Benz/Maybach/Smart DBL 7700.20/325.0, Deuz H-LV 0161 0188, Jenbacher TA-Nr.1000-0201, Liebherr TLV0358,TLV23009 A, MTU MTL 5048 oraz MAN 324 Typ NF i MAN B&W List 3.3.7.
Zawiera skażalnik o gorzkim smaku zapobiegający przypadkowemu spożyciu.
Korzyści wynikające ze stosowania płynu do chłodnic premium Shell:
Płyn do chłodnic premium Shell 774 C można mieszać z innymi płynami do chłodnic na bazie glikolu monoetylenowego (MEG).
WSKAZÓWKI: Zalecany do wszystkich rodzajów chłodnic, szczególnie aluminiowych. Płyn gotowy do użycia zapewnia ochronę układu chłodzenia do -38⁰C.
Rekomendowana wymiana po około 60 000 km lub zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.
Dostępny w dwóch pojemnościach 1l i 4l, jako koncentrat jak i produkt gotowy do użycia.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent Shell plc Shell Centre SE1 7NA London Wielka Brytania info.pl@shell.com
Osoba odpowiedzialna Shell Polska Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 181, budynek B 02-222 Warszawa Polska info.pl@shell.com
Indeks: PŁY000213
Płyn do chłodnic Shell Premium spełnia normy i standardy większości producentów samochodów. Do zastosowania przez cały rok w chłodzonych cieczą silnikach spalinowych.
Indeks: PŁY000077
Koncentrat płynu chłodniczego. Technologia organiczna. Nie zawiera azotanów/aminów/fosforanów
Indeks: PŁY000169
PARAFLU UP KONCENTRAT 1L to Koncentrat płynu chłodniczego do chłodnic samochodowych, na bazie glikolu monoetylenowego opracowny w celu zaspokojenia specyficznych wymagań nowych technologi O.A.T.
Indeks: PŁY000622
Jest to wolny od boranów, azotynów i fosforanów płyn do obiegów chłodzących w silnikach spalinowych na bazie 1,2-etanodiolu (glikolu monoetylenowego), który zapewnia bezobsługową ochronę przed korozją i mrozem.
Indeks: PŁY000120
KULER Long Life -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, koncentrat płynu do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi.
Indeks: 1410122-005-01-999
RAVENOL HJC Hybrid Japanese Coolant Concentrate jest koncentratem płynu do chłodnic o wydłużonym działaniu, opartym na glikolu etylenowym, bez zawartości amin i silikatów, opracowanym z udziałem inhibitorów o potwierdzonym długim działaniu.
Indeks: PŁY000191
Płyn w technologii OAT ( Organic Additive Technology) technologia dodatków organicznych.
Indeks: PŁY000001
Rewelacyjny amerykański koncentrat płynu do chłodnic.
Indeks: PŁY000125
KULER Long Life -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, koncentrat płynu do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi.
Indeks: PŁY000179
Koncentrat do chłodnic o specyfikacji VW G13, dostępny w opakowaniach o różnych pojemnościach.
Indeks: PŁY000181
Chroni przed zamarzaniem, przegrzaniem, osadzaniem kamienia w układzie.
Indeks: PŁY000621
Jest to wolny od boranów, azotynów i fosforanów płyn do obiegów chłodzących w silnikach spalinowych na bazie 1,2-etanodiolu (glikolu monoetylenowego), który zapewnia bezobsługową ochronę przed korozją i mrozem.
Płyn do chłodnic Shell Premium spełnia normy i standardy większości producentów samochodów. Do zastosowania przez cały rok w chłodzonych cieczą silnikach spalinowych.