produkt na bazie glikolu monoetylowego. Nie zawiera azotanów, amin ani fosforanów (NAP free) i zapewnia długi okres użytkowania. Zapobiega przegrzewaniu, zamarzaniu, korozji oraz osadzaniu się osadów w systemie chłodzenia. Płyn w kolorze zielono - niebieskim.
Spełnia normy i standardy większości producentów samochodów oraz wymogi norm: ASTM D3306, ASTM D4985, SAE J1034, AFNOR NF R15-601, BS 6580:2010 i ÖNORM V5123 oraz jest zatwierdzony przez VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) G11/TL 774 C, BMW N60069.0, BMW TL 6850-0038/1, SAAB 6901559, OPEL/GM B040 0240, VOLVO 1286083, Mercedes-Benz/Maybach/Smart DBL 7700.20/325.0, Deuz H-LV 0161 0188, Jenbacher TA-Nr.1000-0201, Liebherr TLV0358,TLV23009 A, MTU MTL 5048 oraz MAN 324 Typ NF i MAN B&W List 3.3.7.
Zawiera skażalnik o gorzkim smaku zapobiegający przypadkowemu spożyciu.
Korzyści wynikające ze stosowania płynu do chłodnic premium Shell:
wysokie właściwości wymiany ciepła,
wysoka ochrona przed korozją,
stabilność w wysokich/niskich temperaturach,
kompatybilność z twardą wodą,
kompatybilność z elastomerami, polimerami, gumami,
niska zdolność wytwarzania piany,
minimalizacja zjawiska kawitacji w systemie,
można stosować w silnikach typu HD / heavy duty.
Płyn do chłodnic premium Shell 774 C można mieszać z innymi płynami do chłodnic na bazie glikolu monoetylenowego (MEG).
WSKAZÓWKI: Zalecany do wszystkich rodzajów chłodnic, szczególnie aluminiowych. Płyn gotowy do użycia zapewnia ochronę układu chłodzenia do -38⁰C.
Rekomendowana wymiana po około 60 000 km lub zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.
Dostępny w dwóch pojemnościach 1l i 4l, jako koncentrat jak i produkt gotowy do użycia.
Płyn do chłodnic Shell Premium spełnia normy i standardy większości producentów samochodów. Do zastosowania przez cały rok w chłodzonych cieczą silnikach spalinowych.
Jest to wolny od boranów, azotynów i fosforanów płyn do obiegów chłodzących w silnikach spalinowych na bazie 1,2-etanodiolu (glikolu monoetylenowego), który zapewnia bezobsługową ochronę przed korozją i mrozem.
Płyn do chłodnic Shell Premium spełnia normy i standardy większości producentów samochodów. Do zastosowania przez cały rok w chłodzonych cieczą silnikach spalinowych.
RAVENOL HJC Hybrid Japanese Coolant Concentrate jest koncentratem płynu do chłodnic o wydłużonym działaniu, opartym na glikolu etylenowym, bez zawartości amin i silikatów, opracowanym z udziałem inhibitorów o potwierdzonym długim działaniu.
Jest to wolny od boranów, azotynów i fosforanów płyn do obiegów chłodzących w silnikach spalinowych na bazie 1,2-etanodiolu (glikolu monoetylenowego), który zapewnia bezobsługową ochronę przed korozją i mrozem.