Preparat służy do czyszczenia wnętrza skrzyni biegów przed wymianą oleju. Olej w manualnej skrzyni biegów ulega naturalnemu zużyciu. Wysokie ciśnienie między zębami kół zębatych, wysoka temperatura i wilgoć sprawiają, że olej z biegiem czasu czernieje. Zużyty olej ma mniejsza lepkość i zanieczyszcza wnętrze skrzyni biegów. Właśnie dlatego olej w przekładniach manualnych należy wymieniać co około 60.000 km i przed jego wymianą należy do skrzyni dolać dodatek Liqui Moly Getriebe Reiniger nr 3321.
Zastosowanie
Dodatek należy wlać przez korek przelewowy. Jeżeli skrzynia jest pełna należy spuścić około 150 ml starego oleju i wlać preparat nr 3321.
Po tej czynności należy przejechać około 5-10 kilometrów używając wszystkich przełożeń. Następnie należy spuścić stary olej i napełnić nowym olejem przekładniowym zgodnym ze specyfikacjami producenta przekładni.
Forté Diff & Gear Treatment ułatwia zmianę biegów w skrzyniach ręcznych. Jest to pełni zrównoważony, uzupełniający pakiet dodatków czyszcząco-smarujących, opracowany zgodnie z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi.
Środek, zapobiegający wyciekom oleju ze skrzyń biegów. Jest specjalną kombinacją dodatków do zwiększenia szczelności manualnych skrzyń biegów i mechanizmów różnicowych. Sprawia, że uszczelki stają się znów elastyczne.
AMSOIL Slip Lock to dodatek zaprojektowany, aby wyeliminować drgania obudowy przekładni w samochodach osobowych, ciężarówkach wyposażonych w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
Dodatek do olei przekładniowych z MoS2 jest przeznaczony dla mechanicznych skrzyń biegów, dyferencjałów. Dodatek podwyższa niezawodność eksploatacji i przyczynia się do cichej pracy przekładni.