Wielofunkcyjny dodatek do oleju silnikowego. Stosuje się do wszystkich rodzajów silników:
diesel,
benzyna,
LPG
oraz sprzęgieł, dyferencjałów
1 butelka = 180ml wystarczy na 5L oleju silnikowego lub 2,5L oleju do dyferencjałów
Co to jest Modyfikator Plus?
Modyfikator Plus jest rewelacyjnym produktem wysokiej technologii wojskowej, który do 1994 roku był ścisłą tajemnicą rosyjskiej armii. Powstał w wojskowych laboratoriach by naprawdę spełnić swoje zadanie, czyli chronić silnik, przedłużyć jego żywotność i zwiększyć moc. W wyniku ciągłych badań naukowych, formuła Modyfikatora Plus została dodatkowo udoskonalona i przystosowana do najnowocześniejszych rodzajów silników. Już od dłuższego czasu stosuje się z sukcesem w Unii Europejskiej i w wielu krajach na świecie.
Jak działa Modyfikator Plus
Zasada działania Modyfikatora Plus polega na modyfikowaniu powierzchni metalu (na poziomie molekularnym) wewnątrz silnika. Wiążąc się podczas pracy silnika do powierzchni metalowych, Modyfikator Plus kształtuje twardą warstwę zorientowanych makromolekuł, które charakteryzują się ekstremalnie małym współczynnikiem tarcia i wyjątkową odpornością na zniszczenia. W wyniku tego, nieprawdopodobnie zwiększają się osiągi silnika i jego żywotność.
modyfikator-plus
Modyfikator Plus jest ulepszaczem do metalu, a nie do oleju silnikowego. Nie wchodzi w reakcje z olejem, co znaczy, że olej tylko go transportuje do wszystkich metalowych części wewnątrz silnika.
Jednokrotnym użyciem Modyfikatora Plus:
Przedłuża się wiek roboczy silnika przynajmniej dwa razy
Zwiększa moc silnika do 15%
Powiększa i ujednolica kompresję we wszystkich cylindrach
Całkowicie eliminuje "zimny start silnika" (suchy start)
Silnik łatwiej nabiera przyspieszenia
Zmniejsza zużycie paliwa od 8 do 12%
Ułatwia start silnika podczas niskich temperatur (nawet do -40°C)
Zmniejsza emisję wszystkich szkodliwych gazów
Zabezpiecza spokojniejszą i cichszą pracę silnika
Zabezpiecza całkowitą ochronę silnika do tego stopnia, że w przypadku całkowitej utraty oleju w silniku umożliwia przejechanie nie mniej niż 50 km, bez najmniejszego uszkodzenia silnika
Długotrwałe działanie w silniku - 50 000 km
Instrukcja użycia:
Wstrząsnąć buteleczkę przed użyciem
Wlać zawartość buteleczki bezpośrednio do silnika, przez otwór do wlewania oleju
Włączyć silnik (mechanizm) i pozostawić by pracował przynajmniej przez 30 minut (albo podczas jazdy, albo w miejscu), tak by preparat równomiernie rozprzestrzenił się po wszystkich metalowych elementach silnika i zaczął działać.
AR6900-D MAX to zaawansowany koncentrat modyfikatora oleju napędowego specjalnie zaprojektowany w celu wyeliminowania słabości dzisiejszych paliw do silników wysokoprężnych (DIESEL) włącznie z BIO ON.
Zapobiega i uszczelnia wycieki oleju bez konieczności demontowania silnika. Regeneruje gumowe i neoprenowe uszczelki wału korbowego i wodzidła zaworów.
Przywraca kompresję oraz pierwotne ciśnienie oleju. Zwiększa moc i osiągi silnika. Do wszystkich czterosuwowych silników benzynowych, Diesla i na gaz LPG. Także do wszystkich silników turbodoładowanych.
Nowy dodatek do oleju silnikowego K2 MOTO DOKTOR to uszczelniacz do silnika, który został opracowany i wyprodukowany z wykorzystaniem innowacyjnej technologii ,,NANOTECH".
Seal Conditioner uelastycznia gumowe uszczelki w silnikach samochodowych, skrzyniach biegów, mechanizmach różnicowych, wszędzie tam, gdzie występują wycieki oleju.
CERA TEC to najnowocześniejsza ochrona dla każdego silnika. CERA TEC redukuje tarcie i zużycie dzięki ekstremalnie stabilnym chemicznie i termicznie wiązaniom ceramicznym. Zapobiega bezpośredniemu kontaktowi metal o metal i dzięki temu znacząco wydłuża żywotność silnika.
AR6900-D MAX to zaawansowany koncentrat modyfikatora oleju napędowego specjalnie zaprojektowany w celu wyeliminowania słabości dzisiejszych paliw do silników wysokoprężnych (DIESEL) włącznie z BIO ON.
Dodatek do oleju silnikowego usuwa szum wytwarzany przez hydrauliczne popychacze. Dodatek dodaje się w dowolnym okresie eksploatacji, a po dodaniu należy rozgrzać silnik na biegu jałowym.