W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów: skrzyniach manualnych, zsynchronizowanych, kłowych, sekwencyjnych, skrzyniach reduktorowych, dyferencjałach hipoidalnych bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5. Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.
Właściwości MILLERS OILS CRX 75w90 NT+
Testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT. Olej przekładniowy wykazuje wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju, bardzo szybko rozprowadzając się po skrzyni biegów. Olej syntetyczny redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy.
Specyfikacja MILLERS OILS CRX 75w90 NT+
API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-02B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B, ZF TE-ML-19C, ZF TE-ML-21B
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
RAVENOL Getriebeoel TSG 75W-90 jest półsyntetycznym olejem wielofunkcyjnym, stworzonym na bazie wysokiej jakości syntetycznych olei podstawowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, do skrzyń biegów pracujących pod największym obciążeniem.
Wysokiej jakości syntetyczny olej zaprojektowany specjalnie dla dosynchronizowanych i nie synchronizowanych ręcznych skrzyń biegów, osi napędowych i przekładni hipoidalnych.
RAVENOL Getriebeoel TSG 75W-90 jest półsyntetycznym olejem wielofunkcyjnym, stworzonym na bazie wysokiej jakości syntetycznych olei podstawowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, do skrzyń biegów pracujących pod największym obciążeniem.
Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.
Wielozakresowy olej przekładniowy do uniwersalnego zastosowania. Olej przekładniowy typu "total drive line" (TDL) jest najlepszy do smarowania wszystkich elementów układu napędowego.
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).