- Ostatnie sztuki
- Darmowa Dostawa
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 1 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 2 szt. |
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów: skrzyniach manualnych, zsynchronizowanych, kłowych, sekwencyjnych, skrzyniach reduktorowych, dyferencjałach hipoidalnych bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.
Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.
Testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT. Olej przekładniowy wykazuje wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju, bardzo szybko rozprowadzając się po skrzyni biegów.
Olej syntetyczny redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy.
API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-02B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B, ZF TE-ML-19C, ZF TE-ML-21B
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | Za darmo! |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | Za darmo! |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE000341
Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.
Indeks: OLE001554
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego.
Indeks: OLE001380
Uniwersalny, energooszczędny, całoroczny, syntetyczny olej przekładniowy ostatniej generacji do wszystkich typów ręcznych skrzyń biegów.
Indeks: 866904
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w samochodach osobowych, użytkowych, ciężarowych oraz autobusach, których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 o lepkości SAE 75W-90.
Indeks: 106831
Wyprodukowany w technologii Technosythese, antyemulsyjny olej przekładniowy specjalnie opracowany w celu smarowania przekładni silników zaburtowych.
Indeks: 1221101-001-01-999
RAVENOL Getriebeoel TSG 75W-90 jest półsyntetycznym olejem wielofunkcyjnym, stworzonym na bazie wysokiej jakości syntetycznych olei podstawowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, do skrzyń biegów pracujących pod największym obciążeniem.
Indeks: OLE000418
W pełni syntetyczny olej estrowy do skrzyń, biegów i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu w samochodach rajdowych i wyścigowych.
Indeks: OLE000696
Olej przekładniowy do skrzyni biegów
Indeks: OLE000765
Olej Shell Spirax S4 G 75W-90 to syntetyczny olej do skrzyń biegów koncernu Volkswagen.
Indeks: OLE000169
Mobilube 1 SHC 75W-90 to wysokiej jakości olej przekładniowy, opracowany w oparciu o SYNTETYCZNE oleje bazowe i najnowszą technologię dodatków uszlachetniających.
Indeks: OLE002303
Olej przekładniowy AMSOIL SEVERE GEAR® Synthetic Extreme Pressure (EP) to najwyższej jakości olej przekładniowy opracowany specjalnie z myślą o maksymalnej wydajności w trudnych warunkach pracy.
Indeks: OLE001414
Oleje przekładniowe Valvoline zostały stworzone by zapewnić maksymalną ochronę i doskonałe działanie przekładni.
Indeks: OLE001396
Olej przekładniowy FUCHS TITAN SINTOPOID 75W90 to syntetyczny olej przekładniowy stosowany w samochodach osobowych.
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).