MILLERS OILS Motorsport CRX 75w90 NT+ 1L syntetyczny olej przekładniowy do skrzyni biegów i dyfra
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
Stosowanie MILLERS OILS CRX 75w90 NT+:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów: skrzyniach manualnych, zsynchronizowanych, kłowych, sekwencyjnych, skrzyniach reduktorowych, dyferencjałach hipoidalnych bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5. Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions. Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych należy stosować CRX LS 75w90 NT+
Korzyści MILLERS OILS CRX 75w90 NT+:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
bardzo szybkie rozprowadzanie się oleju w skrzyni
znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy
Parametry MILLERS OILS CRX 75w90 NT+:
API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-02B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B, ZF TE-ML-19C, ZF TE-ML-21B Lepkość SAE…75w90 Gęstość przy 15 C…0,860 Lepkość kinematyczna w 100 C…13,9 cSt Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 60000 mPas
Wysokiej jakości syntetyczny olej zaprojektowany specjalnie dla dosynchronizowanych i nie synchronizowanych ręcznych skrzyń biegów, osi napędowych i przekładni hipoidalnych.
Shell Transaxle 75W-90 to najwyższej jakości środek smarny do układów przeniesienia napędu
Syntetyczny, wielosezonowy olej do układów przeniesienia napędu oraz ręcznych skrzyń biegów o najwyższym wskaźniku lepkości.
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, wielofunkcyjny olej przekładniowy. Odpowiedni do stosowania w osiach napędowych oraz skrzyniach rozdzielczych, zarówno bez jak i wyposażonych w mechanizm o zwiększonym tarciu.
RAVENOL Getriebeoel TGO SAE 75W-90 API GL 5 jest półsyntetycznym olejem smarowym do przekładni mechanicznych przygotowanym na bazie najwyższej jakości olejów rafinowanych rozpuszczalnikami i syntetycznych olejów bazowych
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w samochodach osobowych, użytkowych, ciężarowych oraz autobusach, których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 o lepkości SAE 75W-90.
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).