Indeks: OLE000013
SHELL Helix Ultra 5W40 1L - syntetyczny olej silnikowy
Najnowocześniejszy, syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari – mistrzowskim zespołem Formuły 1.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 4 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 3 szt. |
W pełni syntetyczny wysokiej jakości olej silnikowy spełniający najwyższe wymagania silników pracujących w bardzo ciężkich warunkach.
Do zastosowania w obecnie produkowanych i starszych samochodach benzynowych i Diesel, których producent wymaga stosowania takiego właśnie oleju, zwłaszcza w samochodach o bardzo dobrych osiągach. Pasuje do silników turbodoładowanych.
Zapewnia pełną ochronę nawet ekstremalnych warunkach pracy, również przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju. Oszczędza zużycie paliwa. Zapewnia łatwy rozruch i szybkie rozprowadzenie się oleju nawet w bardzo niskiej temperaturze. Właściwości tego oleju syntetycznego zapewniają niższe zużycie paliwa i utrzymywanie silnika w czystości.
ACEA: A3 / B3, A3 / B4
API: SL, CF
Mercedes-Benz: 229.1, 229.5
VW: 502 00, 505 00
BMW: Longlife-01
Porsche: A40
Renault: RN0710
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SL | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SM | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-Z2 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.1 | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM LL B 025 | |
| Aprobaty | CHRYSLER MS-12991 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Aprobaty | PSA B71 2295 | |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-H2 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.5 | Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy). |
| Aprobaty | PSA B71 2294 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-M2 | |
| Aprobaty | PSA B71 2296 | |
| Aprobaty | BMW Longlife-98 (LL-98) | Historyczna norma dla starszych modeli BMW wyprodukowanych przed 2002 rokiem. Obecnie jest już praktycznie niespotykana, ponieważ została w pełni zastąpiona przez nowszą specyfikację BMW Longlife-01, którą można bezpiecznie stosować w jej miejsce. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-N2 | |
| Aprobaty | Mercedes 226.5 | |
| Aprobaty | BMW Longlife-01 (LL-01) | Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM LL A 025 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE000013
Najnowocześniejszy, syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari – mistrzowskim zespołem Formuły 1.
Indeks: OLE000166
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Indeks: OLE002146
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Indeks: OLE002248
Oryginalny olej silnikowy do samochodów z silnikami benzynowymi i diesla. Odpowiedni na wydłużone przebiegi.
Indeks: OLE003641
ONE OIL MultiTEC 5W-40 to syntetyczny olej silnikowy klasy premium, stworzony z myślą o zapewnieniu trwałej ochrony w zróżnicowanych warunkach eksploatacji. Jest to uniwersalny wybór, który doskonale sprawdza się zarówno w codziennej jeździe miejskiej, jak i podczas dłuższych, wymagających tras.
Indeks: OLE002503
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE000833
Syntetyczny olej silnikowy stworzony w oparciu o Complex Protection Formula. CPF gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Indeks: OLE001829
Specjalnie opracowany niskoszumowy olej silnikowy przeznaczony do całorocznego użytku.
Indeks: OLE002513
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 GEN2 4L - W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa.
Indeks: OLE002734
Syntetyczny olej MIHEL Ceramic Oil 7900 to środek smarny gwarantujący maksymalne osiągi jednostce napędowej. Sprawia, że rozruch silnika możliwy jest nawet w skrajnie niskich temperaturach.
Indeks: OLE000424
Fully synthetic, mid saps, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE000788
Olej silnikowy Selenia K Pure Energy 5W40 to syntetyk o niskiej zawartości popiołów ( Low Saps). Dedykowany do samochodów Alfa Romeo/Fiat/Lancia Euro 5
Indeks: OLE002448
QUALITIUM Protec 5W40 to Syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych.
Indeks: OLE000262
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernów MERCEDES BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE(benzynowe)
Indeks: 1111136-001-01-999
RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
W pełni syntetyczny wysokiej jakości olej silnikowy spełniający najwyższe wymagania silników pracujących w bardzo ciężkich warunkach.