MILLERS OILS Motorsport CFS 5w40 NT+ 1L Nanodrive w pełni syntetyczny olej na bazie potrójnych estrów
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi.
Stosowanie MILLERS OILS Motorsport CFS 5w40 NT+ :
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do wysokoobrotowych silników używanych w wyścigach lub w większych silnikach podczas sprintów, wyścigów górskich, itp.
Korzyści MILLERS OILS Motorsport CFS 5w40 NT+ :
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
znaczną redukcję tarcia
wydłużoną żywotność silnika
niższą temperaturę pracy silnika
większą moc i moment obrotowy
większą niezawodność
poprawę efektywności energetycznej
znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się
Parametry MILLERS OILS Motorsport CFS 5w40 NT+ :
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 5w30. Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4. Lepkość SAE…5w40 Gęstość przy 15 C…0,860 Lepkość kinematyczna w 100 C…13,4 cSt Lepkość kinematyczna w 40 C… 79,5 cSt Indeks lepkości…172 Temperatura krzepnięcia…-48 C Temperatura zapłonu…224 C Lepkość na zimno przy -30 C…6,600 cP maximum TBN mg KOH/g…10
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernu RENAULT.
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 GEN2 4L - W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa.
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Wysokiej jakości olej silnikowy zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach.
Castrol Magnatec 5W40 to w pełni syntetyczny olej, który dzięki formule „Inteligentnych Molekuł” zapewnia ciągłą ochronę silnika już od chwili rozruchu.
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 5W/40 to nowoczesny, syntetyczny olej silnikowy produkowany na bazie najlepszej jakości baz syntetycznych oraz specjalnie dobranego pakietu dodatków uszlachetniających
Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
Syntium 3000 AV 5W-40 firmy PETRONAS jest olejem typu mid SAPS, który nadaje się do wszystkich rodzajów samochodów osobowych, w tym samochodów z silnikami benzynowymi i Diesla (wyposażone w układy do obróbki następczej spalin) oraz najnowszych samochodów wyczynowych wyposażonych we wtrysk paliwa, wiele zaworów, turbosprężarki lub sprężarki, działa w...
100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do silników wykorzystujących propanbutan (LPG), metan (CNG) lub benzynę. Znacznie przewyższa obowiązujące normy. Odporny na wysokie temperatury. Niskie poziomy siarczanu popiołu fosforu i siarki