MILLERS OILS Motorsport CFS 5w40 NT+ 1L Nanodrive w pełni syntetyczny olej na bazie potrójnych estrów
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi.
Stosowanie MILLERS OILS Motorsport CFS 5w40 NT+ :
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do wysokoobrotowych silników używanych w wyścigach lub w większych silnikach podczas sprintów, wyścigów górskich, itp.
Korzyści MILLERS OILS Motorsport CFS 5w40 NT+ :
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
znaczną redukcję tarcia
wydłużoną żywotność silnika
niższą temperaturę pracy silnika
większą moc i moment obrotowy
większą niezawodność
poprawę efektywności energetycznej
znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się
Parametry MILLERS OILS Motorsport CFS 5w40 NT+ :
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 5w30. Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4. Lepkość SAE…5w40 Gęstość przy 15 C…0,860 Lepkość kinematyczna w 100 C…13,4 cSt Lepkość kinematyczna w 40 C… 79,5 cSt Indeks lepkości…172 Temperatura krzepnięcia…-48 C Temperatura zapłonu…224 C Lepkość na zimno przy -30 C…6,600 cP maximum TBN mg KOH/g…10
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 GEN2 1L - W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa.
Olej stworzony z myślą o nowoczesnych silnikach benzynowych oraz Diesla. Cechuje się wysoką odpornością na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach oraz zapobiega powstawaniu osadów.
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernu RENAULT.
RAVENOL VSI SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Castrol Magnatec 5W40 to w pełni syntetyczny olej, który dzięki formule „Inteligentnych Molekuł” zapewnia ciągłą ochronę silnika już od chwili rozruchu.Magnatec z formułą „Inteligentnych Molekuł” sprawi, że samochód pozostanie w doskonałej kondycji na dłużej.