- Bestseller
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 18 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 13 szt. |

Zadbaj o swój silnik z MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W-30 – zaawansowanym, w 100% syntetycznym olejem silnikowym typu Mid SAPS, zaprojektowanym, aby zapewnić maksymalną ochronę silnika i jednocześnie zmniejszyć zużycie paliwa (FE - Fuel Economy). Ten innowacyjny olej 5W-30 jest idealnym wyborem dla nowoczesnych samochodów o wysokiej mocy, wyposażonych w silniki benzynowe lub Diesla (zarówno z wtryskiem pośrednim, jak i bezpośrednim), spełniających normy emisji spalin EURO 4, EURO 5 i EURO 6. Jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF).
MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W-30 wyróżnia się unikalnymi właściwościami, które przekładają się na liczne korzyści dla Twojego pojazdu:
Olej posiada szeroki wachlarz aprobat, co potwierdza jego wysoką jakość i uniwersalność:
Pamiętaj, aby zawsze zapoznać się z instrukcją obsługi pojazdu w celu sprawdzenia zaleceń producenta dotyczących odpowiedniego oleju. Nie należy mieszać z olejami niezgodnymi z normą ACEA C2. MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W-30 to wybór, który zapewni Twojemu silnikowi najwyższą jakość smarowania i długotrwałą niezawodność.
| Klasa lepkości | 5W30 | Najbardziej uniwersalna lepkość na rynku, stanowiąca "złoty środek" między łatwym rozruchem zimą a solidną ochroną rozgrzanego silnika. Jest to standardowy wybór dla większości samochodów z ostatnich 20 lat, zapewniający optymalny balans między żywotnością silnika a umiarkowanym zużyciem paliwa. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-S3 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.52 | Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-S1 | Norma dla olejów o lepkości 5W-30 (ACEA C2), nastawiona na oszczędność paliwa i ochronę filtrów cząstek stałych (DPF). Jest dedykowana głównie silnikom Diesla (np. 1.3 i 1.6 MultiJet), gdzie wymagany jest olej lekko bieżny, ułatwiający pracę jednostki napędowej. |
| Aprobaty | GM Dexos2 | Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF. |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C2 | Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
Karta Charakterystyki MOTUL 8100 X-Clean Efe C2/C3 5w30
Pliki do pobrania (166.87KB)| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE003173
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne gdzie wymagane jest stosowanie olejów z normą Ford WSS M2C913-D.
Indeks: 117852B3
Neste Pro+ W LL-III 5W-30 został specjalnie opracowany dla wydłużonych okresów wymiany w systemach LongLife.
Indeks: OLE001177
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy do samochodów benzynowych i Diesel najnowszej generacji.
Indeks: OLE001079
Olej Toyota SAE 5W-30 PFE (Premium Fuel Economy) wydłuża trwałość katalitycznego układu oczyszczania spalin (w szczególności układów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF) i zapewnia doskonałe osiągi silnika.
Indeks: 101864
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 5W/30 to nowoczesny, syntetyczny olej silnikowy produkowany na bazie najlepszej jakości baz syntetycznych oraz specjalnie dobranego pakietu dodatków uszlachetniających.
Indeks: OLE000819
Syntetyczny, wysokiej jakości olej silnikowy odpowiedni do stosowania zarówno latem jak i zimą. Technologia oleju została opracowana w oparciu o CPF. Complex Protection Formula to gwarancja optymalnej ochrony silnika
Indeks: OLE001995
Innowacyjny, w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zawierający estry
Indeks: OLE002471
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3
Indeks: OLE001970
Przeznaczony jest do nowych samochodów Opel z turbodoładowanymi silnikami benzynowymi.
Indeks: OLE003421
MOTUL 6100 Syn-Clean FE 5W30 4L - półsyntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE001349
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
Indeks: OLE000109
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Indeks: OLE001206
Syntetyczny olej silnikowy dedykowany do nowoczesnych konstrukcji jest teraz wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™.
Indeks: OLE000288
Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych. Mogą być z powodzeniem stosowane w pojazdach z zapłonem iskrowym i samoczynnym, a także zasilanych gazem LPG i również tych z turbodoładowaniem.
MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W-30 to w 100% syntetyczny olej silnikowy typu Mid SAPS, stworzony dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF. Zapewnia maksymalną ochronę silnika oraz oszczędność paliwa (EFE). Spełnia rygorystyczne normy BMW LL-04 , MB 229.52 , GM dexos2® , VW 505 00 / 505 01 , a także ACEA C2/C3 i API SN/CF. Idealny do wydłużonych interwałów wymiany oleju.