• Bestseller
MOTUL 8100 X-Clean Efe C2/C3 5w30 5L - syntetyczny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

MOTUL 8100 X-Clean Efe C2/C3 5w30 5L - syntetyczny olej silnikowy

OLE001541
109471
Motul
W magazynie - Wysyłka w 24h
48 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 18 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 13 szt.

Dostępne warianty:

Cena
139,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

   

MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W30 5L – Najwyższa Ochrona i Oszczędność Paliwa

Zadbaj o swój silnik z MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W-30 – zaawansowanym, w 100% syntetycznym olejem silnikowym typu Mid SAPS, zaprojektowanym, aby zapewnić maksymalną ochronę silnika i jednocześnie zmniejszyć zużycie paliwa (FE - Fuel Economy). Ten innowacyjny olej 5W-30 jest idealnym wyborem dla nowoczesnych samochodów o wysokiej mocy, wyposażonych w silniki benzynowe lub Diesla (zarówno z wtryskiem pośrednim, jak i bezpośrednim), spełniających normy emisji spalin EURO 4, EURO 5 i EURO 6. Jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF).

Dlaczego MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W-30 to Najlepszy Wybór?

MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W-30 wyróżnia się unikalnymi właściwościami, które przekładają się na liczne korzyści dla Twojego pojazdu:

  • 100% Syntetyczna Technologia Mid SAPS: Formuła o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki chroni nowoczesne systemy oczyszczania spalin (DPF, CAT), zapobiegając ich zapychaniu i wydłużając ich żywotność.
  • Extra Fuel Economy (EFE): Specjalne opracowanie "Fuel Economy" przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa, co przekłada się na realne oszczędności eksploatacyjne.
  • Doskonała ochrona silnika: Olej gwarantuje bardzo odporny film olejowy, minimalizuje tarcie w silniku oraz zapewnia doskonałe właściwości smarne, chroniąc przed zużyciem nawet w wysokich temperaturach.
  • Przedłużone interwały wymiany: Spełnia wymogi norm ACEA C2 i C3, co pozwala na dłuższe okresy między wymianami oleju, zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.

Specyfikacje i Aprobacje (OEM):

Olej posiada szeroki wachlarz aprobat, co potwierdza jego wysoką jakość i uniwersalność:

  • Standardy: ACEA C2 / C3, API SERVICE SN / CF (lub API SN).
  • BMW: Longlife-04 (BMW LL-04).
  • Mercedes-Benz: MB-Approval 229.52.
  • GM: dexos2® (oraz starsze GM-LL-A-025, GM-LL-B-025).
  • FIAT: 9.55535-S1 / 9.55535-S3.
  • VW: 505 00 / 505 01.
  • Rekomendowany również przez azjatyckich producentów OEM, takich jak HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SSANGYONG, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA.

Właściwości Fizyczne (wybrane):

  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Gęstość w :
  • Lepkość w :
  • Temperatura płynięcia:
  • Popioły siarczanowe: wagi
  • Całkowita liczba zasadowa (TBN):
  • Temperatura zapłonu:

Pamiętaj, aby zawsze zapoznać się z instrukcją obsługi pojazdu w celu sprawdzenia zaleceń producenta dotyczących odpowiedniego oleju. Nie należy mieszać z olejami niezgodnymi z normą ACEA C2. MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W-30 to wybór, który zapewni Twojemu silnikowi najwyższą jakość smarowania i długotrwałą niezawodność.

Szczegóły produktu
OLE001541
48 Przedmioty

Opis

Klasa lepkości 5W30 Najbardziej uniwersalna lepkość na rynku, stanowiąca "złoty środek" między łatwym rozruchem zimą a solidną ochroną rozgrzanego silnika. Jest to standardowy wybór dla większości samochodów z ostatnich 20 lat, zapewniający optymalny balans między żywotnością silnika a umiarkowanym zużyciem paliwa.
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty Fiat 9.55535-S3
Aprobaty Mercedes 229.52 Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi
Aprobaty Fiat 9.55535-S1 Norma dla olejów o lepkości 5W-30 (ACEA C2), nastawiona na oszczędność paliwa i ochronę filtrów cząstek stałych (DPF). Jest dedykowana głównie silnikom Diesla (np. 1.3 i 1.6 MultiJet), gdzie wymagany jest olej lekko bieżny, ułatwiający pracę jednostki napędowej.
Aprobaty GM Dexos2 Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF.
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty VW 505.01 Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty BMW Longlife-04 (LL-04) Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF).
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C2 Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 5L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Załączniki
Pliki do pobrania
MOTUL 8100 X-Clean Efe 5w30

Karta Charakterystyki MOTUL 8100 X-Clean Efe C2/C3 5w30

Pliki do pobrania (166.87KB)
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

  • Motul
  • 119 Boulevard Félix Faure
  • 93300 Aubervilliers
  • Francja
  • info@motul.fr
14 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: OLE000288

Valvoline

VALVOLINE Synpower 5w30 1L - syntetyczny olej silnikowy

Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych. Mogą być z powodzeniem stosowane w pojazdach z zapłonem iskrowym i samoczynnym, a także zasilanych gazem LPG i  również tych z turbodoładowaniem.

Cena 34,99 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h