Olej Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest licencjonowany przez American Petroleum Institute (API) w celu spełnienia i przekroczenia wymagań powszechnie spotykanych w instrukcjach obsługi. Znakomicie sprawdza się w testowaniu zużycia paliwa, uzyskując dodatkowe oznaczenie „Oszczędzanie zasobów” z API. OE jest również przyjazny dla nowoczesnych systemów kontroli emisji spalin, promując prawidłowe działanie katalizatorów dla optymalnej żywotności i niskiej emisji spalin.
Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE zapewnia doskonałą kontrolę zużycia i chroni krytyczne części silnika, takie jak tłoki i krzywki. Taka ochrona jest szczególnie ważna w ekstremalnych warunkach pracy stwarzanych przez dzisiejsze silniki o mniejszej pojemności, które często pracują z olejem o niższej lepkości.
Specyfikacje AMSOIL Synthetic OE Motor Oil 5w30 946ml OEF:
API SN PLUS (Resource Conserving), SM ...,
GM dexos1 Gen 2 (zastępuje LL-A-025, 6094M i 4718M),
ACEA A1 / B1, A5 / B5,
Chrysler MS-6395,
Ford WSS-M2C946-A, WSS-M2C929-A,
ILSAC GF-5, GF-4
Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL OE jest kompatybilny z innymi syntetycznymi i konwencjonalnymi olejami silnikowymi.
Olej Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest licencjonowany przez American Petroleum Institute (API) w celu spełnienia i przekroczenia wymagań powszechnie spotykanych w instrukcjach obsługi.
Syntetyczne oleje bazowe i zaawansowany pakiet dodatków sprawiają, że Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest idealny dla dzisiejszych silników, skutecznie utrzymując temperaturę pracy na odpowiednim poziomie. Zapobiega tworzeniu się osadów i ogranicza zużycie oleju. Jednolita struktura OE ułatwia rozruch na zimno i szybkie smarowanie komponentów w celu...
Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE ma w 100% syntetyczną, czystą strukturę chemiczną, zaprojektowaną w celu usuwania szkodliwych zanieczyszczeń. Syntetyczne oleje bazowe są naturalnie odporne na rozkład chemiczny, co pomaga zapobiegać powstawaniu osadów.
Syntetyczny olej silnikowy OE jest przeznaczony dla mechaników i kierowców poszukujących spokoju ducha i szczególnej wartości w syntetycznym oleju silnikowym. Zapewnia 100-procentową syntetyczną ochronę silnika dla zaawansowanych technologii samochodowych, w tym turbosprężarek i wtrysku bezpośredniego.
Syntetyczne oleje bazowe i zaawansowany pakiet dodatków sprawiają, że Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest idealny dla dzisiejszych silników, skutecznie utrzymując temperaturę pracy na odpowiednim poziomie. Zapobiega tworzeniu się osadów i ogranicza zużycie oleju. Jednolita struktura OE ułatwia rozruch na zimno i szybkie smarowanie komponentów w celu...
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
Opracowany w celu uzyskania najwyższej wydajności i ochrony w każdych warunkach pracy. Zaprojektowany, aby spełnić najnowsze standardy wiodących producentów silników.
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
najwyższej jakości, syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy typu low SAPS (o obniżonej zwartości siarki, popiołu siarczanowego i fosforu). Został stworzony w oparciu o nowoczesną technologię
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE zapewnia doskonałą kontrolę zużycia i chroni krytyczne części silnika, takie jak tłoki i krzywki. Taka ochrona jest szczególnie ważna w ekstremalnych warunkach pracy stwarzanych przez dzisiejsze silniki o mniejszej pojemności, które często pracują z olejem o niższej lepkości.