Ultranowoczesny stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, paliwooszczędny olej silnikowy, szczególnie zalecany do silników Renault i Nissan, wyposażonych w filtr czastek stałych (DPF, FAP).
Specyfikacje
ACEA: C4, poziom C3
MERCEDES-BENZ: 226.51
REANULT: RN 0720 silniki Renault Diesel z FAP (bez 2.2L dCi z FAP)
RAVENOL FO SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Mannol Ceramic 5W30 7720 to unikalny, w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, wzbogacony o syntetyczne estry i heksagonalny azotek boru (h-BN), znany jako "biały grafit".
najwyższej jakości, syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy typu low SAPS (o obniżonej zwartości siarki, popiołu siarczanowego i fosforu). Został stworzony w oparciu o nowoczesną technologię
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
MOTUL 8100 POWER 5W-30 to doskonały wybór dla kierowców poszukujących najwyższej jakości oleju silnikowego, który zapewni moc, ochronę i niezawodność ich pojazdu. Niezależnie od warunków jazdy, ten produkt dostarcza doskonałe wyniki. Wybierz MOTUL 8100 POWER 5W-50 i doświadcz prawdziwej mocy i ochrony dla swojego silnika.
Oryginalny olej silnikowy marki Nissan specjalnie opracowany i przeznaczony wyłącznie dla silników Diesla mark Nissan wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF.
Jest syntetycznym, wysokowydajnym i niskopopiołowym olejem silnikowym opracowanym z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V.