TOTAL Quartz Ineo MC3 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji (produkcja od 2000), w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV
Specjalnie opracowany dla silników grupy MERCEDES-BENZ, BMW
Zalecany jest również do samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat i Ńkoda ze stałymi okresami międzyobsługowymi (QG0, QG2) do silników benzynowych i wysokoprężnych Volkswagena, w których system paliwowy wyposażony jest w pompowtryskiwacze
Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych
Właściwości TOTAL Quartz Ineo MC3 5W30:
Osiągnie w niektórych przypadkach maksymalnych dopuszczalnych przebiegów pomiędzy wymianami sięgających nawet 30 000 km
Dzięki zastosowaniu technologii low SAP zapewnia całkowitą kompatybilność z filtrami cząstek (DPF) i katalizatorami utleniającymi
Doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części
Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy
Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika
Bardzo wysoka odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości podczas wydłużonych przebiegów
Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku
Całkowita neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek
Normy i specyfikacje TOTAL Quartz Ineo MC3 5W30:
Klasyfikacje międzynarodowe:
ACEA C3
API CF
API SN PLUS
Zatwierdzony:
BMW LL-04
KIA ENGINE OIL
MB-APPROVAL 229.52
OPEL / VAUXHALL OV0401547
OV 040 1547 - D30
OV 040 1547 - G30
Spełnia wymóg:
CHRYSLER MS-11106
GM DEXOS®2™
VW 505.01
Nadaje się do:
FIAT 9.55535-S3
Właściwości fizyko-chemiczne TOTAL Quartz Ineo MC3 5W30:
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
RAVENOL SMP SAE 5W-30 4L to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Najnowszej generacji, syntetyczny olej silnikowy typu Long Life stworzony w oparciu o Complex Protection Formula, gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
RAVENOL VMS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popioóów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.