Zaprojektowany by spełniać bardzo wysokie wymagania dla wysokoobciążonych silników VW, Audi, Skoda, Seat, które wymaganą stosowania olejów w klasie ACEA C3
Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 to olej do silników Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych spełniających wymagania dla szeregu norm VW 504.00/507.00
Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu takzbliżonym do fabrycznej
Ułatwia zimny rozruch
Zapewnia wzrost ekonomii jazdy min. 2,5%1
CECHY SZCZEGÓLNE
KORZYŚCI
Olej niskopopiołowy w technologii Shell PurePlus
Doskonała ochrona układu wydechowego pojazdu poprzez utrzymanie w czystości filtra DPF
Specyfikacje: API SN; ACEA C3; VW 504.00/507.00
Szczegóły produktu
OLE002471
11 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
5W30
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty
VW 507.00
Flagowa norma typu LongLife dla nowoczesnych silników Grupy VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat). Jest to olej niskopopiołowy, obowiązkowy dla diesli z filtrem DPF..
Aprobaty
VW 504.00
Flagowa norma typu LongLife dla nowoczesnych silników Grupy VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat). Jest to olej niskopopiołowy, obowiązkowy dla nowoczesnych silników benzynowych.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
C3
Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
W pełni syntetyczny olej opracowany wspólnie z koncernem BMW, jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
Valvoline SynPower MST C3 5W-30 to syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Jego zaawansowana formuła została stworzona, aby spełniać wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników, ze szczególnym uwzględnieniem marek Mercedes-Benz oraz BMW.
K2 TEXAR 5W-30 XN-C3 1L to olej przeznaczony do wszystkich silników benzynowych i Diesla, także wyposażonych w nowoczesne układy oczyszczania spalin, w których producenci zalecają stosowanie oleju silnikowego 5W30 wg ACEA C2 i/lub C3, API SN.
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
ELF Evolution Full-Tech RPX 5W-30 to zaawansowany olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną technologię syntetyczną ELF. Produkt ten został opracowany specjalnie, aby sprostać szerokim i rygorystycznym wymaganiom technicznym czołowych europejskich producentów samochodów, takich jak Renault, PSA (Peugeot/Citroën) oraz Mercedes-Benz.
Syntetyczny, zapewniający podwyższoną ekonomię zużycia paliwa olej do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla, także z turbodoładowaniem produkowanych przez firmę Ford
Olej Toyota SAE 5W-30 PFE (Premium Fuel Economy) wydłuża trwałość katalitycznego układu oczyszczania spalin (w szczególności układów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF) i zapewnia doskonałe osiągi silnika.
Olej silnikowy Mannol Molibden Ultra 5W-30 to w pełni syntetyczny produkt najnowszej generacji, stworzony z myślą o najnowocześniejszych silnikach. Jego formuła bazuje na innowacyjnym pakiecie dodatków zawierającym organiczny molibden, który zapewnia wyjątkowe właściwości przeciwcierne i przeciwzużyciowe oraz wysoką odporność na utratę lepkości przy...
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3