W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 5w30 to olej opracowany do najnowszych pojazdów wyposażonych w doładowane silniki benzynowe oraz Diesla o wtrysku bezpośrednim, dla których przewidziany jest olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Zmniejszenie zużycia paliwa do 10%. Doskonała ochrona silnika przed korozją i przed zużyciem.
Zastosowanie MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 5w30:
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych doolejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu
STANDARDY: ACEA A5/B5, API SL/CF APROBATY: FORD WSS M2C 913D, RENAULT RN0700
Ten 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany zgodnie z najbardziej aktualnymi wymaganiami jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach: MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 posiada syntetyczną bazę i specjalne modyfikatory tarcia, które zapewniają doskonałą odporność filmu olejowego, zmniejszenie tarcia w silniku, utrzymanie ciśnienia oleju i ogólne zmniejszenie temperatury pracy silnika.
MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 zapewnia doskonałe właściwości smarowania, odporność na wysokie temperatury.
Posiada właściwości antyutleniające, antykorozyjne i antypienne. ZALECENIA Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem. MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W-30 może być mieszany z olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Zaprojektowany tak, by spełniał bardzo wysokie wymagania określonych silników wysokoobciążonych,w tym BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów zgodnych ze specyfikacjami API SN/CF lub ACEA C3
ELF EVOLUTION SXR 5W30 jest najnowszej generacji syntetycznym, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (Intra Molecular Friction), olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.