Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC). Produkt jest odpowiedni do silników CDI z systemami EGR i DPF, oraz do silników z wydłużonym przez producentów okresem wymiany oleju dochodzącym do 30.000 km. SynPower MST SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla Mercedes Benz i BMW.
Olej Valvoline SynPower MST to połączenie syntetycznej bazy i dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Taki skład gwarantuje utrzymanie silnika w czystości, zapewnia niski poziom emisji spalin, doskonałą wydajność paliwa i wydłużenia okresów eksploatacji między wymianami oleju.
Wydłużone przebiegi między wymianami
Zgodnie ze specyfikacjami MB i BMW
Okres wymiany
Do 30 000 km, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu
Środowisko
Odpowiednie dla silników Euro IV z filtrami cząstek stałych i TWC
Wydajność paliwa
Zwiększa wydajność paliwa
Zimny rozruch silnika
Produkt ma niską temperaturę krzepnięcia, co daje doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach
Ochrona przed zużyciem
Doskonała ochrona przed zużyciem i przedłużenie żywotności silnika i DPF
Klasy jakości / aprobaty:
API: SN/CF, ACEA: C3,
BMW LL-04,
MB 229.52, 229.51
VW 502.00/505.00/505.01
GM dexos2
Uwaga: Olej Valvoline SynPower MST 5W-30 został stworzony na potrzeby nowoczesnych silników spełniających wymogi wydłużonych okresów eksploatacji między wymianami oleju. W niektórych silnikach oleje ACEA C3 nie mogą być stosowane - zawsze sprawdź zgodność z instrukcją obsługi pojazdu.
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Havoline Energy 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy zalecany do nowoczesnych pojazdów samochodowych następujących marek: Ford, Jaguar Land Rover i Renault.
Olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy posiadający wyjątkowe właściwości czyszczące, zapewniający ochronę przed zużyciem oraz doskonałą sprawność pracy.
ELF EVOLUTION SXR 5W30 jest najnowszej generacji syntetycznym, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (Intra Molecular Friction), olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.
Doświadczenie zebrane przez firmę PETRONAS na torach F1 i podczas innych ważnych imprez samochodowych i zawodów umożliwiło opracowanie Syntium firmy PETRONAS: linii najnowocześniejszych środków smarnych, spełniających wymogi silników nowej generacji zarówno na torze, jak i na drodze.
Oryginalny olej Mercedes-Benz 5W30 MB 229.51 to syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów Mercedes-Benz. do silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i dedykowany do samochodów z filtrem cząstek stałych (DPF)
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Oryginalny olej silnikowy marki Nissan specjalnie opracowany i przeznaczony wyłącznie dla silników Diesla mark Nissan wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF.
RAVENOL FO SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC). Produkt jest odpowiedni do silników CDI z systemami EGR i DPF, oraz do silników z wydłużonym przez producentów okresem wymiany oleju dochodzącym do 30.000 km. SynPower MST SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla Mercedes Benz i BMW. Olej Valvoline SynPower MST to połączenie syntetycznej bazy i dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Taki skład gwarantuje utrzymanie silnika w czystości, zapewnia niski poziom emisji spalin, doskonałą wydajność paliwa i wydłużenia okresów eksploatacji między wymianami oleju.
Wydłużone przebiegi między wymianami
Zgodnie ze specyfikacjami MB i BMW
Okres wymiany
Do 30 000 km, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu
Środowisko
Odpowiednie dla silników Euro IV z filtrami cząstek stałych i TWC
Wydajność paliwa
Zwiększa wydajność paliwa
Zimny rozruch silnika
Produkt ma niską temperaturę krzepnięcia, co daje doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach
Ochrona przed zużyciem
Doskonała ochrona przed zużyciem i przedłużenie żywotności silnika i DPF
Klasy jakości / aprobaty:
API SN/CF,
ACEA: C3
BMW LL-04;
MB-229.52/229.51
VW 502.00/505.00/505.01
GM dexos2
Uwaga: Olej Valvoline SynPower MST 5W-30 został stworzony na potrzeby nowoczesnych silników spełniających wymogi wydłużonych okresów eksploatacji między wymianami oleju. W niektórych silnikach oleje ACEA C3 nie mogą być stosowane - zawsze sprawdź zgodność z instrukcją obsługi pojazdu.