Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC). Produkt jest odpowiedni do silników CDI z systemami EGR i DPF, oraz do silników z wydłużonym przez producentów okresem wymiany oleju dochodzącym do 30.000 km. SynPower MST SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla Mercedes Benz i BMW.
Olej Valvoline SynPower MST to połączenie syntetycznej bazy i dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Taki skład gwarantuje utrzymanie silnika w czystości, zapewnia niski poziom emisji spalin, doskonałą wydajność paliwa i wydłużenia okresów eksploatacji między wymianami oleju.
Wydłużone przebiegi między wymianami
Zgodnie ze specyfikacjami MB i BMW
Okres wymiany
Do 30 000 km, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu
Środowisko
Odpowiednie dla silników Euro IV z filtrami cząstek stałych i TWC
Wydajność paliwa
Zwiększa wydajność paliwa
Zimny rozruch silnika
Produkt ma niską temperaturę krzepnięcia, co daje doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach
Ochrona przed zużyciem
Doskonała ochrona przed zużyciem i przedłużenie żywotności silnika i DPF
Klasy jakości / aprobaty:
API: SN/CF, ACEA: C3,
BMW LL-04,
MB 229.52, 229.51
VW 502.00/505.00/505.01
GM dexos2
Uwaga: Olej Valvoline SynPower MST 5W-30 został stworzony na potrzeby nowoczesnych silników spełniających wymogi wydłużonych okresów eksploatacji między wymianami oleju. W niektórych silnikach oleje ACEA C3 nie mogą być stosowane - zawsze sprawdź zgodność z instrukcją obsługi pojazdu.
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
Najnowocześniejszy olej silnikowy, stworzony w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin DPF
Najnowoczesniejszy olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla.
Mihel Ceramic Oil 9100 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Gulf Formula FS 5W30 jest najnowszej generacji olejem syntetycznym do samochodów osobowych, zaprojektowanym specjalnie, aby sprostać wymaganiom wszelkich, ostatnio produkowanych modeli Forda
RAVENOL FDS SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC). Produkt jest odpowiedni do silników CDI z systemami EGR i DPF, oraz do silników z wydłużonym przez producentów okresem wymiany oleju dochodzącym do 30.000 km. SynPower MST SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla Mercedes Benz i BMW. Olej Valvoline SynPower MST to połączenie syntetycznej bazy i dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Taki skład gwarantuje utrzymanie silnika w czystości, zapewnia niski poziom emisji spalin, doskonałą wydajność paliwa i wydłużenia okresów eksploatacji między wymianami oleju.
Wydłużone przebiegi między wymianami
Zgodnie ze specyfikacjami MB i BMW
Okres wymiany
Do 30 000 km, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu
Środowisko
Odpowiednie dla silników Euro IV z filtrami cząstek stałych i TWC
Wydajność paliwa
Zwiększa wydajność paliwa
Zimny rozruch silnika
Produkt ma niską temperaturę krzepnięcia, co daje doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach
Ochrona przed zużyciem
Doskonała ochrona przed zużyciem i przedłużenie żywotności silnika i DPF
Klasy jakości / aprobaty:
API SN/CF,
ACEA: C3
BMW LL-04;
MB-229.52/229.51
VW 502.00/505.00/505.01
GM dexos2
Uwaga: Olej Valvoline SynPower MST 5W-30 został stworzony na potrzeby nowoczesnych silników spełniających wymogi wydłużonych okresów eksploatacji między wymianami oleju. W niektórych silnikach oleje ACEA C3 nie mogą być stosowane - zawsze sprawdź zgodność z instrukcją obsługi pojazdu.