Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC). Produkt jest odpowiedni do silników CDI z systemami EGR i DPF, oraz do silników z wydłużonym przez producentów okresem wymiany oleju dochodzącym do 30.000 km. SynPower MST SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla Mercedes Benz i BMW.
Olej Valvoline SynPower MST to połączenie syntetycznej bazy i dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Taki skład gwarantuje utrzymanie silnika w czystości, zapewnia niski poziom emisji spalin, doskonałą wydajność paliwa i wydłużenia okresów eksploatacji między wymianami oleju.
Wydłużone przebiegi między wymianami
Zgodnie ze specyfikacjami MB i BMW
Okres wymiany
Do 30 000 km, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu
Środowisko
Odpowiednie dla silników Euro IV z filtrami cząstek stałych i TWC
Wydajność paliwa
Zwiększa wydajność paliwa
Zimny rozruch silnika
Produkt ma niską temperaturę krzepnięcia, co daje doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach
Ochrona przed zużyciem
Doskonała ochrona przed zużyciem i przedłużenie żywotności silnika i DPF
Klasy jakości / aprobaty:
API: SN/CF, ACEA: C3,
BMW LL-04,
MB 229.52, 229.51
VW 502.00/505.00/505.01
GM dexos2
Uwaga: Olej Valvoline SynPower MST 5W-30 został stworzony na potrzeby nowoczesnych silników spełniających wymogi wydłużonych okresów eksploatacji między wymianami oleju. W niektórych silnikach oleje ACEA C3 nie mogą być stosowane - zawsze sprawdź zgodność z instrukcją obsługi pojazdu.
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
Dzięki syntetycznemu olejowi Mihel 9200 Twój silnik zyska najlepsze osiągi. Środek smarny gwarantuje ochronę przed szybkim zużyciem komponentów nawet podczas skrajnie wysokich obciążeń.
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
Quartz Ineo RCP 5W-30 to innowacyjny olej silnikowy o zaawansowanej technologii syntetycznej, który charakteryzuje się wysokimi parametrami użytkowymi.
Zaawansowany technologicznie w 100% syntetyczny olej silnikowy Extra Fuel Economy zapewniający jednocześnie wysoką ochronę silnika i zmniejszenie zużycia paliwa.
TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30 z technologią ART (Age Resistance Technology) to zaawansowana, bardzo nowoczesna formuła zapewniająca doskonałe właściwości przeciwutleniające i przeciwzużyciowe oleju silnikowego, co zapewnia doskonałą ochronę przed tworzeniem się szlamu, osadów i zużyciem silnika
Havoline Ultra R 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Renault wymagających oleju spełniającego normę RN 0720.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC). Produkt jest odpowiedni do silników CDI z systemami EGR i DPF, oraz do silników z wydłużonym przez producentów okresem wymiany oleju dochodzącym do 30.000 km. SynPower MST SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla Mercedes Benz i BMW. Olej Valvoline SynPower MST to połączenie syntetycznej bazy i dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Taki skład gwarantuje utrzymanie silnika w czystości, zapewnia niski poziom emisji spalin, doskonałą wydajność paliwa i wydłużenia okresów eksploatacji między wymianami oleju.
Wydłużone przebiegi między wymianami
Zgodnie ze specyfikacjami MB i BMW
Okres wymiany
Do 30 000 km, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu
Środowisko
Odpowiednie dla silników Euro IV z filtrami cząstek stałych i TWC
Wydajność paliwa
Zwiększa wydajność paliwa
Zimny rozruch silnika
Produkt ma niską temperaturę krzepnięcia, co daje doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach
Ochrona przed zużyciem
Doskonała ochrona przed zużyciem i przedłużenie żywotności silnika i DPF
Klasy jakości / aprobaty:
API SN/CF,
ACEA: C3
BMW LL-04;
MB-229.52/229.51
VW 502.00/505.00/505.01
GM dexos2
Uwaga: Olej Valvoline SynPower MST 5W-30 został stworzony na potrzeby nowoczesnych silników spełniających wymogi wydłużonych okresów eksploatacji między wymianami oleju. W niektórych silnikach oleje ACEA C3 nie mogą być stosowane - zawsze sprawdź zgodność z instrukcją obsługi pojazdu.