Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC). Produkt jest odpowiedni do silników CDI z systemami EGR i DPF, oraz do silników z wydłużonym przez producentów okresem wymiany oleju dochodzącym do 30.000 km. SynPower MST SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla Mercedes Benz i BMW.
Olej Valvoline SynPower MST to połączenie syntetycznej bazy i dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Taki skład gwarantuje utrzymanie silnika w czystości, zapewnia niski poziom emisji spalin, doskonałą wydajność paliwa i wydłużenia okresów eksploatacji między wymianami oleju.
Wydłużone przebiegi między wymianami
Zgodnie ze specyfikacjami MB i BMW
Okres wymiany
Do 30 000 km, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu
Środowisko
Odpowiednie dla silników Euro IV z filtrami cząstek stałych i TWC
Wydajność paliwa
Zwiększa wydajność paliwa
Zimny rozruch silnika
Produkt ma niską temperaturę krzepnięcia, co daje doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach
Ochrona przed zużyciem
Doskonała ochrona przed zużyciem i przedłużenie żywotności silnika i DPF
Klasy jakości / aprobaty:
API: SN/CF, ACEA: C3,
BMW LL-04,
MB 229.52, 229.51
VW 502.00/505.00/505.01
GM dexos2
Uwaga: Olej Valvoline SynPower MST 5W-30 został stworzony na potrzeby nowoczesnych silników spełniających wymogi wydłużonych okresów eksploatacji między wymianami oleju. W niektórych silnikach oleje ACEA C3 nie mogą być stosowane - zawsze sprawdź zgodność z instrukcją obsługi pojazdu.
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Najnowszej generacji, syntetyczny olej silnikowy typu Long Life stworzony w oparciu o Complex Protection Formula, gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Mihel Ceramic Oil 9100 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony do zastosowania w nowoczesnych silnikach 4,6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych w tym VVT, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, turbodoładowanych.
MOTUL 8100 POWER 5W-30 to doskonały wybór dla kierowców poszukujących najwyższej jakości oleju silnikowego, który zapewni moc, ochronę i niezawodność ich pojazdu. Niezależnie od warunków jazdy, ten produkt dostarcza doskonałe wyniki. Wybierz MOTUL 8100 POWER 5W-50 i doświadcz prawdziwej mocy i ochrony dla swojego silnika.
Oryginalny olej Mercedes-Benz 5W30 MB 229.51 to syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów Mercedes-Benz. do silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i dedykowany do samochodów z filtrem cząstek stałych (DPF)
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology.
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC). Produkt jest odpowiedni do silników CDI z systemami EGR i DPF, oraz do silników z wydłużonym przez producentów okresem wymiany oleju dochodzącym do 30.000 km. SynPower MST SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla Mercedes Benz i BMW. Olej Valvoline SynPower MST to połączenie syntetycznej bazy i dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Taki skład gwarantuje utrzymanie silnika w czystości, zapewnia niski poziom emisji spalin, doskonałą wydajność paliwa i wydłużenia okresów eksploatacji między wymianami oleju.
Wydłużone przebiegi między wymianami
Zgodnie ze specyfikacjami MB i BMW
Okres wymiany
Do 30 000 km, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu
Środowisko
Odpowiednie dla silników Euro IV z filtrami cząstek stałych i TWC
Wydajność paliwa
Zwiększa wydajność paliwa
Zimny rozruch silnika
Produkt ma niską temperaturę krzepnięcia, co daje doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach
Ochrona przed zużyciem
Doskonała ochrona przed zużyciem i przedłużenie żywotności silnika i DPF
Klasy jakości / aprobaty:
API SN/CF,
ACEA: C3
BMW LL-04;
MB-229.52/229.51
VW 502.00/505.00/505.01
GM dexos2
Uwaga: Olej Valvoline SynPower MST 5W-30 został stworzony na potrzeby nowoczesnych silników spełniających wymogi wydłużonych okresów eksploatacji między wymianami oleju. W niektórych silnikach oleje ACEA C3 nie mogą być stosowane - zawsze sprawdź zgodność z instrukcją obsługi pojazdu.